افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

رنگ موی مناسب برای موهای سفید / برای پوشاندن موهای قدیمی شما، این رنگ عالی است، 10 سال دیگر بر می گردید.

  • کد خبر : 321517
رنگ موی مناسب برای موهای سفید / برای پوشاندن موهای قدیمی شما، این رنگ عالی است، 10 سال دیگر بر می گردید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه ما از سن خاصی موهای سفید داریم. البته گاهی نیازی به رسیدن به سن خاصی نیست و کافی است ژن را داشته باشیم، یعنی زمانی که موهایمان قبل از 20 سالگی خاکستری می شود و تارهای زیادی از این رنگ را در موهایمان می […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه ما از سن خاصی موهای سفید داریم. البته گاهی نیازی به رسیدن به سن خاصی نیست و کافی است ژن را داشته باشیم، یعنی زمانی که موهایمان قبل از 20 سالگی خاکستری می شود و تارهای زیادی از این رنگ را در موهایمان می بینیم. خب خیلی از خانم ها این موضوع را دوست دارند و طبیعی بودن آنها برایشان بسیار مهم است. شاید دوست داشته باشند رنگ موهایشان متفاوت باشد اما سفیدی موهایشان آزارشان می دهد و مانع از رنگ آمیزی مناسب و یکنواخت موهایشان می شود. می دانید که رنگ کردن موهای دکلره شده کار سختی است و گاهی اوقات اصلا رنگ نمی گیرد، اما چه باید کرد؟ بنابراین، آن دسته از زنانی که سنشان بالاست و مطمئناً موهایشان سفید است، چطور موهای یکدست و زیبا دارند؟ خانم ها و آقایان نگران نباشید، زیرا با این مقاله متوجه خواهید شد که راه حل چیست. کافی است در ادامه مقاله شایانوز بمانید.

رنگ قهوه ای شکلاتی با رنگ موی مارال حاوی آرگان و روغن بادام.

شکلاتی را می توان یکی از پرطرفدارترین رنگ ها برای موهای سفید دانست که با تن گرم و پر رنگی که دارد می تواند جلوه ای براق و منحصر به فرد به موها بدهد و موهای سفید را به خوبی پوشش دهد. این رنگ برای انواع پوست مناسب است و سازگاری خوبی دارد. رنگ موی مارال گزینه پیشنهادی ما برای شماست که علاوه بر فواید ذکر شده حاوی روغن آرگان و بادام نیز می باشد. این برند با ترکیبی از رنگدانه های غنی و مواد مغذی مناسب مو می تواند موهای شما را نرم و آراسته نشان دهد.

رنگ مو مناسب موهای سفید.

رنگ بلوند پلاتینی را با رنگ مو بلوند اسکولیم تجربه کنید

رنگ مو بلوند پلاتینی یکی از جذاب ترین رنگ هایی است که می تواند موهای خاکستری را به خوبی پوشش دهد. همانطور که از نامش پیداست، این رنگ روشن است و می تواند برای موهای سفید بدون هایلایت مناسب باشد. برای موهای بلوند پلاتینی ما نام تجاری Scolim را توصیه می کنیم که کیفیت عالی و ماندگاری بالایی دارد. از طرفی می توانند پوشش بسیار خوبی برای موهای سفید داشته باشند. رنگ مو بلوند اسکلیم با فرمولاسیون حاوی کراتین و مواد مغذی موهای زیبای شما را تقویت کرده و از شکنندگی آن ها جلوگیری می کند.

رنگ مو مناسب موهای سفید.

آیا رنگ خاکستری نقره ای می خواهید؟ سریال Seven Time Grey عالیه.

خاکستری رنگی است که تناژهای سرد و خاکستری را با هم ترکیب کرده و ظاهری بسیار مدرن و شیک به موها می دهد. اگر جلوه خاصی می خواهید این رنگ را انتخاب کنید، از طرفی رنگ سفید را از موهای شما پاک می کند. سری Seven Time Grey محصولی است که از این نظر کیفیت بسیار بالایی دارد و همچنین دارای ماندگاری طولانی و در نهایت گزینه های ایده آل برای پوشاندن موهای خاکستری است. این رنگ مو همچنین دارای مواد مغذی است که می تواند موهای شما را نرم و درخشان کند.

رنگ مو مناسب موهای سفید.

رنگ موی شماره 7.5 Alteado برای رسیدن به رنگ موی بلوند طلایی خوب است.

خانم های زیادی هستند که مجذوب یک جلوه طلایی و براق روی موهای خود می شوند. در واقع این رنگ برای افرادی مناسب است که می خواهند موهایی گرم و براق با از بین بردن موهای خاکستری داشته باشند. در اینجا می توان به رنگ موهای برند آلتیادو که ماندگاری بالایی دارند و کیفیت قابل توجهی دارند، روی آورد. از طرفی پوشش بسیار خوبی برای رنگ موی سفید هستند که مشکل اصلی ماست. رنگ مو بلوند طلایی شماره 7.5 آلتیادو حاوی روغن های طبیعی مانند روغن آووکادو و کره شی است که به تغذیه و نرم شدن مو کمک می کند.

رنگ مو مناسب موهای سفید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=321517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.