افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

رنگ موی روشن که نیازی به دکلره ندارد.

  • کد خبر : 331378
رنگ موی روشن که نیازی به دکلره ندارد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- این روزها تلاش برای زیبا شدن یکی از عادی ترین کارهایی است که همه انجام می دهند، زیرا آمزاد از نظر زیبایی به دنبال کمال گرایی است و هر چقدر هم که زیبا باشد، باز هم می خواهد زیباتر باشد و بیشتر بدرخشد. صفات دوران […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- این روزها تلاش برای زیبا شدن یکی از عادی ترین کارهایی است که همه انجام می دهند، زیرا آمزاد از نظر زیبایی به دنبال کمال گرایی است و هر چقدر هم که زیبا باشد، باز هم می خواهد زیباتر باشد و بیشتر بدرخشد. صفات دوران سوزاندن و آرایش با عیب و نقص در صورت و بدن ما گذشته است و اکنون هر آنچه در صورت شماست و می خواهید متفاوت باشد، اکنون می توانید چهره یا حتی بدن خود را تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر پوست شما آکنه زیادی دارد با استفاده از خواص آب سفید برای پوست، نه تنها می توانید از شر جوش ها خلاص شوید، بلکه می توانید پوستی شفاف و درخشان داشته باشید که همه قدردان آن خواهند بود. وقتی آن را می بینند او

البته در این بین باید بگوییم که برخی از راه های زیبایی ساده تر و برخی پیچیده تر هستند، برای مثال می توانید از لباس ها کمک بگیرید تا لاغرتر به نظر برسند و به سراغ نحوه لباس پوشیدن خانم های چاق بروید. یا ورزش کنید یا به جراحی بروید، پس باید بگوییم که گزینه های زیادی روی میز شما وجود دارد و این انتخاب شماست که کدام رنگ روشن و ظریف را از سرتان پاک کنید، اما ممکن است. موهای شما در این فرآیند آسیب می بیند، در حالی که می توانید آن را با رنگ موی روشن و بدون هایلایت جایگزین کنید که شاید خیلی روشن نباشند، اما زیبایی و آسیب های خاص خود را دارند. موهای خود را از دست نخواهید داد زیرا در این مقاله به معرفی برخی از آنها می پردازیم پس با ما همراه باشید.

عزیزم

عسلی را می توان از آن دسته رنگ هایی دانست که هرگز از مد نمی افتد و همیشه در بین خانم ها طرفدار دارد. جالب است بدانید که این رنگ هم برای افراد با پوست روشن و هم با پوست تیره مناسب است. ممکن است فکر کنید که این عسل رنگی است که برای تهیه آن حتما به لیمو نیاز خواهید داشت، در حالی که می توانید عسل متوسط ​​​​بدون لیمو تهیه کنید که برای آن باید روش زیر را دنبال کنید:

برای بدست آوردن این ترکیب باید حدود 75 میلی لیتر رنگ عسلی به همراه 25 میلی لیتر نسکافه رن و 10 میلی لیتر رنگ خاکستری مخلوط با مشکی اضافه کنید و سپس دو سانتی متر واریاسیون بنفش و نقره ای و اکسیدان 6 درصد به آنها اضافه کنید. بگذارید بیست تا چهل دقیقه روی موهایتان بماند و سپس بشویید.

رنگ موی روشن که نیازی به دکلره ندارد.

نسکافه دودی

برویم سراغ یکی دیگر از رنگ های زیبا و پرطرفدار که می توان بدون هایلایت به آن دست یافت، یعنی نسکافه دودی که از سال های اخیر تا کنون همیشه مد بوده و خانم های زیادی حاضرند آن را امتحان کنند، چون می توانید. با وجود این، بدون آسیب رساندن به موهای خود، تغییر بزرگی ایجاد کنید. برای از بین بردن آن از موهای خود، باید موارد زیر را انجام دهید:

ابتدا باید 50 میلی لیتر رنگ دودی را با 25 میلی لیتر رنگ آبی و همچنین 10 میلی لیتر رنگ زیتونی و 10 میلی لیتر رنگ خاکستری مخلوط کنید و سپس دو سانتی متر واریاسیون بنفش و آبی را با اکسیدان به این مخلوط اضافه کنید. . 9 درصد اضافه کنید و بعد داخل موهایتان بگذارید و بگذارید حدود نیم ساعت تا چهل دقیقه روی موهایتان بماند و بعد از این مدت رنگ را کاملا از روی موهایتان بشویید و کارتان تمام شد.

رنگ موی روشن که نیازی به دکلره ندارد.

قهوه ای قارچی

یکی از جذاب ترین و خلاقانه ترین رنگ هایی که در حال حاضر می توانید امتحان کنید رنگ قهوه ای قارچی است که می تواند گرمای خاصی به پوست شما بدهد و شما را زیباتر نشان دهد. البته برای اینکه بتوانید آن را از بین ببرید بهتر است به آرایشگاه مراجعه کنید که پایه موهای شما را قهوه ای روشن کند و سپس هایلایت های بلوند طلایی در آن ایجاد کند.

رنگ موی روشن که نیازی به دکلره ندارد.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=331378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.