افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

رنگ موی ترند تابستان 2024; رنگ موهای خود را در تابستان پنهان نکنید، رنگ مو نیز یک ترند است

  • کد خبر : 301166
رنگ موی ترند تابستان 2024;  رنگ موهای خود را در تابستان پنهان نکنید، رنگ مو نیز یک ترند است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- باربی ها هنوز تاثیر ترندهای رنگ مو را از دست نداده اند، بنابراین بلوند هنوز برای ملکه های واقعی رنگ است و می توان گفت بلوند مدت هاست که رنگ تابستان بوده و چیزی است که در طولانی مدت وجود دارد. روزهای آفتابی. شما در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- باربی ها هنوز تاثیر ترندهای رنگ مو را از دست نداده اند، بنابراین بلوند هنوز برای ملکه های واقعی رنگ است و می توان گفت بلوند مدت هاست که رنگ تابستان بوده و چیزی است که در طولانی مدت وجود دارد. روزهای آفتابی. شما در آرزوی نور و درخشندگی هستید. افراد مشهوری مانند بیانسه و ریحانا نیز امسال ترند بزرگ بلوند را به ارمغان آورده اند، اگرچه سال 2024 طلایی تر از باربی خواهد بود.

تغییر رنگ مو بسته به فصل می تواند کل مدل شما را تغییر داده و آن را شاداب کند. حتی کوچکترین کار روی موهایتان باعث می شود که تغییرات زیادی داشته باشید و مانند آفتاب بیرون بدرخشید، سپس می توانید آرایش، مدل و ناخن های خود را تغییر دهید و رنگ مو به معنای واقعی کلمه کل ظاهر را دیکته می کند.

البته اگر از قبل می‌دانید که می‌خواهید بلوند شوید، بهتر است ماسک مو و مواد مغذی مو را برای جلوگیری از شکستگی مو در نظر بگیرید و به نرمی و آبرسانی موهایتان کمک کند و پوست سرتان را آبرسانی کند زیرا باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. تابستان به دلیل آفتاب سوزان می تواند برای موهای شما مضر باشد، به خصوص اگر در کنار استخر و زیر نور مستقیم خورشید باشید.

هایلایت بلوند کلاسیک برای مو

بلوند کلاسیک همیشه بین رنگ‌ها فاصله دارد و نمی‌توانیم از بلوندهای تابستانی فرار کنیم. در این فصل برای داشتن یک بلوند رویایی، بلوند یخی کرمی را برای هایلایت های خود انتخاب کنید.

بدون عنوانشص

قهوه ای با هاله های طلایی

این لمس طلایی گرم روی پوست قهوه‌ای همراه با رنگ‌های گرم کاراملی خیره‌کننده است و شبیه رنگی است که ویکتوریا مونه برنده جایزه Gazzami استفاده کرده است و می‌تواند ظاهر آفتاب‌زده‌ای را که بسیاری از مردم در ماه‌های گرم به دست می‌آورند تقلید کند. رنگ‌های روشن و طلایی به صورت فرو می‌روند و ظاهری درخشان و جوان به آن می‌بخشند، و توصیه می‌کنیم یک رنگ قهوه‌ای کاراملی گرم و بالیاژ طلایی مخلوط با رنگ‌های پایه را سفارش دهید.

905002ea558426cfb828eab377f0a26d

یثشاس

زیبایی رنگ های پاستلی.

آیا به دنبال چیزی بیشتر از بلوند و قهوه ای هستید؟ رنگ‌های پاستلی تابستان امسال به شکلی بزرگ بازخواهند گشت و شما را آماده می‌کنند تا مانند یک پری به نظر برسید. لطفاً توجه داشته باشید که رنگ‌های پاستلی شامل یک فرآیند کامل سفید کردن مو می‌شوند و سپس نتیجه شگفت‌انگیزی به شما می‌دهند.

df49556f8b79fd8156eba02abd64fa4e

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=301166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.