افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

رنگ موی استخوانی با زمینه قهوه ای / کدام یک به هر پوستی می آید؟ تنوع و زیبایی در کنار هم.

  • کد خبر : 339960
رنگ موی استخوانی با زمینه قهوه ای / کدام یک به هر پوستی می آید؟ تنوع و زیبایی در کنار هم.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- رنگ مو یکی از اجزای اصلی استایل خانم هاست که البته رنگ موی طبیعی یکی از آنهاست. یک زن دوست دارد رنگ موهای زیبا و طبیعی خود را حفظ کند و دیگری فکر می کند که با رنگ کردن موهایش جذاب تر می شود. فرقی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- رنگ مو یکی از اجزای اصلی استایل خانم هاست که البته رنگ موی طبیعی یکی از آنهاست. یک زن دوست دارد رنگ موهای زیبا و طبیعی خود را حفظ کند و دیگری فکر می کند که با رنگ کردن موهایش جذاب تر می شود. فرقی نمی کند کدام یک را انتخاب کنید، در واقع مدل مو بسیار مهم است و بر مدل و رنگ مو، زیبایی صورت و نوع آن تاثیر می گذارد. برای مثال یکی از جذاب ترین رنگ ها در بین خانم ها رنگ سفید مایل به زرد است.

رنگ موی استخوانی با زمینه قهوه ای طرفداران زیادی دارد و یکی از محبوب ترین ترکیب های رنگ مو در بین خانم ها محسوب می شود. این سبک رنگی همیشه در ظاهر شما ظریف و طبیعی به نظر می رسد که می تواند زیبایی شگفت انگیزی را در شما ایجاد کند. در واقع رنگ مایل به سفید در ترکیب با زمینه قهوه ای به دلیل لطافت و درخشندگی خوب بسیار جذاب است و تعادل خوبی بین گرما و سردی ایجاد می کند. اگر شما هم از طرفداران این رنگ مو هستید، با ما همراه باشید تا چند مدل استخوان با زمینه قهوه ای را کشف کنیم.

1. استخوان با ته قهوه ای روشن. صورت شما را جوان تر و درخشان تر می کند.

در اینجا ما یک استخوان با رنگ قهوه ای روشن داریم که می تواند برای خانم هایی با پوست روشن تا متوسط ​​مناسب باشد. استخوانی رنگ غالب در این ترکیب است که می تواند جلوه ای نرم و لطیف به ظاهر فرد ببخشد. در واقع ترکیب رنگ ذکر شده ظاهر آن را به صورت طبیعی درخشان و براق می کند.

اگر می خواهید چهره ای جوان تر و روشن تر از خود داشته باشید از این رنگ مو استفاده کنید. اما فراموش نکنید که رنگ مو نیاز به نگهداری منظم دارد زیرا این رنگ می تواند خیلی سریع محو شود و رنگ پریده شود. پس با محصولات مراقبت از موهای خود محافظت کنید.

و فرمول رنگ مورد نظر: 70% مایل به سفید + 30% قهوه ای روشن

رنگ موی استخوانی با زمینه قهوه ای.

2. استخوان با ته قهوه ای دودی. برای شما که می خواهید خاص باشید

در اینجا رنگ موی استخوانی با زمینه قهوه ای دودی را داریم که جلوه ای تازه و مدرن دارد. این نوع رنگ مو می تواند برای افرادی که خواهان چهره ای متفاوت و منحصر به فرد هستند ایده آل باشد. قهوه ای دودی می تواند برای آن دسته از افرادی که نمی خواهند رنگ سفید مایل به روشن و سرد باشد، اما در عین حال ظاهری متفاوت و منحصر به فرد داشته باشند، عالی است. این ترکیب احتمالا برای کسانی که پوست بسیار گرم دارند مناسب نیست زیرا می تواند باعث تضاد رنگ شود.

فرمول رنگ مورد نظر: 60% مایل به سفید + 40% قهوه ای دودی

رنگ موی استخوانی با زمینه قهوه ای.

3. استخوان روشن با ریشه های قهوه ای تیره. دیگر لازم نیست نگران روت کردن باشید

در اینجا شما یک استخوان بسیار سبک را تجربه می کنید. این مدل دارای ریشه های قهوه ای تیره با ساقه های استخوانی روشن است که تضاد بسیار جذابی ایجاد می کند. استایل مورد نظر مانند قبل است، می تواند چهره فرد را پررنگ کند، بنابراین برای افرادی که می خواهند تغییر مکرر و قابل توجهی داشته باشند ایده آل است. مدل رنگی مورد نظر می تواند ریشه های تیره طبیعی را به راحتی پنهان کند و دیگر نگران بیرون آمدن ریشه ها نباشید. به علاوه، این سبک رنگی چهره شما را بسیار شاداب تر و جوان تر نشان می دهد.

همانطور که این رنگ زیبا و خوب است، برای روشن بودن نیاز به نگهداری و توجه بیشتری دارد. همچنین برای داشتن این رنگ مو باید موهای بسیار تیره ای داشته باشید تا کنتراست ایجاد کنید. برای خانم های با پوست روشن تا متوسط ​​آخر ماه سرد برایشان مناسب است.

فرمول رنگ مورد نظر: 80% بلوند استخوانی + 20% قهوه ای تیره برای ریشه

رنگ موی استخوانی با زمینه قهوه ای.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=339960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.