افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

رنگ لباس برای پوست سبز/ افرادی که میلیاردها دلار برای انرژی خورشیدی می پردازند، خداوند پوستشان را رنگی کرده است

  • کد خبر : 138955
رنگ لباس برای پوست سبز/ افرادی که میلیاردها دلار برای انرژی خورشیدی می پردازند، خداوند پوستشان را رنگی کرده است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- امروزه هرکسی می خواهد بهترین سبک را با توجه به سبک خود داشته باشد و برای این کار خوشبختانه می توانید مطالب زیادی را در اینترنت بخوانید که همه به آن دسترسی دارند، اما گاهی پیش می آید که به دلیل یک سری A. ویژگی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- امروزه هرکسی می خواهد بهترین سبک را با توجه به سبک خود داشته باشد و برای این کار خوشبختانه می توانید مطالب زیادی را در اینترنت بخوانید که همه به آن دسترسی دارند، اما گاهی پیش می آید که به دلیل یک سری A. ویژگی های ظاهری که داریم باید لباس های خاصی بپوشیم، مثلاً اگر پاهای کوتاه و اندامی پر داریم می توانیم لباس هایی را انتخاب کنیم که راه راه های عمودی دارند تا لاغر و قد بلند به نظر برسیم. البته امروز در این مقاله در مورد آن دسته از دوستانی صحبت می کنیم که پوستشان سبز است، زیرا برای این دوستان این سوال مطرح است که برای کسانی که پوست سبزه دارند، لباس چه رنگی باید باشد؟

البته برای انتخاب رنگ لباسی که می پوشیم باید به مسائل مختلفی مانند رنگ پوست و رنگ مو توجه کنیم، زیرا مواقعی پیش می آید که رنگ های خاصی را دوست نداریم و از طرفی رنگ های خاصی را دوست داریم. . زیاد و ما را شیک و شیک می کند. زیبا به نظر می رسد و مطمئناً باید سعی کنیم رنگ هایی را که بیشتر به ما می آید، مانند رنگ لباس برای پوست سبز، کشف کنیم. امروزه بسیاری از افراد حتی از انرژی خورشیدی برای دادن این رنگ به پوست خود استفاده می کنند، پس می توان گفت که شما دوستان قهوه ای باید از این بابت خدا را شکر کنید. حالا بیایید ادامه دهیم تا بدانیم رنگ لباس برای سبزه ها چگونه باید باشد.

برای جذاب تر به نظر رسیدن، از رنگ های گرم استفاده کنید.

رنگ پوست اکثر سبزه ها سرد است و حتی افرادی که رنگ پوستشان زیتونی و مایل به سبز است ممکن است خود را سرد ندانند اما خود را گرم هم نمی دانند به همین دلیل است که سبزه ها نباید لباس هایی با رنگ سرد بپوشند. رنگ ها آنطور که باید با پوست شما همخوانی ندارند و شاید هم تناسب یا هماهنگی ندارند و به همین دلیل چهره شما را مات و کدر می کند، به همین دلیل بهتر است لباس هایی با رنگ های گرم مانند قهوه ای، نارنجی و زرشکی بپوشید. و اگر لباس هایی با رنگ های سرد مثل آبی می پوشید، برای برقراری تعادل باید رنگ گرم را در کنار آنها بپوشید.

رنگ لباس برای سبزه ها.

با رنگ های تند استایل خود را زنده کنید

برخلاف تصور عموم، رنگ های روشن هم خانم های سفید پوست و هم خانم های سبزه را به خود جذب می کنند و زیبایی منحصر به فردی را در آن ها ایجاد می کنند، بنابراین توصیه می کنیم از به رخ کشیدن این رنگ ها نترسید و با اعتماد به نفس کامل به آنها نزدیک شوید. سبز، زرد یا نارنجی و از پوشیدن لباس هایی که رنگ های کدر یا کثیف دارند و روی آن ها خط قرمز بکشید خودداری کنید.

رنگ لباس برای سبزه ها.

از رنگ های خنثی به تنهایی استفاده نکنید

رنگ‌های خنثی مانند خاکی، خاکستری و سفید، بژ و کرم گزینه‌های خوبی برای پوشیدن شما هستند، اما نکته اینجاست که نباید آنها را به تنهایی بپوشید، بلکه باید اینها را جزء اصلی استایل خود قرار دهید. و از رنگ های روشن برای لباس های دیگر استفاده کنید، مثلا می توانید مانتو مشکی را با شال زرد ترکیب کنید یا مانتو سفید داشته باشید و شال نارنجی بپوشید.

رنگ لباس برای سبزه ها.

از رنگ های تیره و روشن با هم استفاده کنید.

برای اینکه پوستتان زیباتر و برنزه‌تر به نظر برسد، نه سیاه، بهتر است لباس‌ها را با رنگ‌های تیره و روشن مانند سیاه و سفید ترکیب کنید تا تضاد ایجاد کنید و رنگ پوستتان بیشتر دیده شود و شفاف‌تر شود. البته در این مورد بهتر است رنگ خاکستری را انتخاب نکنید.

رنگ لباس برای سبزه ها.

شال و روسری با طرح های بزرگ برای خانم های سبز پوست ممنوع است.

اگر پوست شما تیره است، توصیه می کنیم شال و روسری هایی که طرح های بسیار آراسته و بزرگ دارند را انتخاب نکنید، زیرا استفاده از این نوع پوشش باعث می شود پوست شما تیره تر به نظر برسد و صورت شما کوچکتر شود، پس بهتر است. برای استفاده از روسری که ساده هستند و رنگ های قوی دارند.

سبز

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=138955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.