افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

رنگ شال های ترند 1403 / آیا به دنبال درخشش در مهمانی ها هستید؟ این شال با هر پالتویی ست می شود.

  • کد خبر : 262947
رنگ شال های ترند 1403 / آیا به دنبال درخشش در مهمانی ها هستید؟  این شال با هر پالتویی ست می شود.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بدون شک لباس های استایل زنانه زیادی وجود دارند که اهمیت زیادی دارند. اگر فقط یک کت شیک و خوش دوخت از پارچه فوق العاده تهیه کنید، اما آن را با شال و روسری مناسب ست نکنید، چه اتفاقی می افتد؟ کت زیبای شما قطعا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بدون شک لباس های استایل زنانه زیادی وجود دارند که اهمیت زیادی دارند. اگر فقط یک کت شیک و خوش دوخت از پارچه فوق العاده تهیه کنید، اما آن را با شال و روسری مناسب ست نکنید، چه اتفاقی می افتد؟ کت زیبای شما قطعا شرم آور خواهد بود. زیرا شال و روسری نزدیکترین لباس به عبا و البته به صورت هر فرد است. انتخاب شال و چادر مناسب می تواند استایل ما را از این به آن تغییر دهد یا آن را از آنچه بوده اید پایین بیاورد! قطعاً هیچکس نمی‌خواهد به سمت منفی برود و همه می‌خواهند زیبایی خود را تکرار کنند. پس در انتخاب خود دقت کنید و با توجه به استایل، رنگ پوست و فرم صورت خود انتخاب کنید. شال و روسری انواع مختلفی دارد که در این مقاله قصد داریم با انواع شال و روسری های ترند امسال ۱۴۰۳ آشنا شویم.با ما همراه باشید تا ظاهری منحصربفرد خلق کنید.

شال و روسری ابریشمی یا ابریشمی در فصل بهار بی نظیر است

با احتساب فصل بهار و تابستانی که در آن هستیم و خواهیم رفت، هوا گرم و آزاردهنده است. انتخاب متریال و بافت مناسب برای روسری نیز بسیار مهم است و باید از روسری های نخی، ابریشمی یا پارچه ابریشمی بیشتر استفاده کنید تا در گرما راحت تر شود و از عرق و ناراحتی جلوگیری شود. این نوع شال ها دارای رنگ ها و طرح های متنوعی هستند که بسته به سلیقه و استایل خود می توانید آن ها را انتخاب کنید.

شال و روسری 1403

شال و روسری 1403

شال و روسری های رنگارنگ برای بهار می توانند روح شما را تازه کنند

بهار فصل رنگ هاست. از طرفی تابستان برای ما شادی و نشاط به ارمغان می آورد. چه بهتر از این که در این مدت استایل خود را تغییر دهیم! در اینجا پیشنهاد می کنیم از مانتوهای کتان تازه که همرنگ هستند به همراه شال و روسری رنگی استفاده کنید. بدون شک این ترکیب می تواند یک ترکیب برنده در این فصل باشد. فراموش نکنید که می توانید با استفاده از مدل های مختلف شال، ظاهر خود را متنوع کنید.

شال و روسری 1403

شال هلویی مد روز از 1403.

شرکت پنتون 2024 تصمیم گرفته است که رنگ سال، رنگ هلویی یا بهتر است بگوییم زردآلوی له شده باشد. هلویی رنگی است که می تواند به عنوان یک رنگ شال بسیار عالی به نظر برسد. هلویی به دلیل لطافتی که دارد به راحتی با رنگ های زیادی ترکیب می شود و استایل زیبایی برای شما ایجاد می کند. شال و روسری هلویی را می توانید با رنگ های پاستلی و ملایم مانند سفید، کرم، آبی و زرد ملایم هماهنگ و ترکیب کنید.

شال و روسری 1403

حتما یک شال و روسری مشکی در کمد خود داشته باشید.

شال مشکی را همیشه می توان مد نامید. در کل این رنگ آنقدر خوب است که در کمد لباس هر خانمی اجباری و ضروری است. مشکی نیز یکی از رنگ های مرسوم امسال است و می تواند راه حلی برای روزهای سخت باشد. زیرا شال مشکی با هر رنگ و مدلی مطابقت دارد و زمانی که نمی دانید چه کاری باید انجام دهید می تواند ظاهر شما را بسیار شیک کند.

شال و روسری 1403

شال و روسری کرم و نسکافه ای یا شاید خاکی

رنگ های ذکر شده همگی در یک طیف رنگی هستند و می توانند زیبایی را به هر زنی ببخشند. خاکی، کرم و نسکافه ای سه رنگ خنثی هستند که می توانند با هر تیپ و لباسی هماهنگی داشته باشند. سبک و رنگ آنها با انواع مهمانی ها و مراسم ها سازگار است و اگر جا باشد می توانند هم سبک شاد و هم غمگین بسازند! بنابراین به هیچ وجه از خرید آنها دست نکشید.

شال و روسری 1403



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=262947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.