افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

رم با هت تریک دیبالا/پنالتی سردار پیروز شد

  • کد خبر : 215174
رم با هت تریک دیبالا/پنالتی سردار پیروز شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آخرین شب از هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا، امشب (دوشنبه) از ساعت 21 به وقت تهران، تیم های فوتبال رم و تورینو در ورزشگاه المپیک رم به مصاف یکدیگر رفتند. به گزارش تسنیم، در این دیدار در این دیدار که سردار آزمون، مهاجم ایرانی رمی در ترکیب اصلی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آخرین شب از هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا، امشب (دوشنبه) از ساعت 21 به وقت تهران، تیم های فوتبال رم و تورینو در ورزشگاه المپیک رم به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش تسنیم، در این دیدار در این دیدار که سردار آزمون، مهاجم ایرانی رمی در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و در دقیقه 64 جای روملو لوکاکو را گرفت، پائولو دیبالا اولین گل تیم میزبان را به ثمر رساند. از روی نقطه پنالتی در دقیقه 42. تنها دو دقیقه بعد تورینو با گل دوان زاپاتا پاسخ داد و بدین ترتیب نیمه اول بدون برنده به پایان رسید.

در نیمه دوم، رمی دوباره زود به گل رسید و باز هم پائولو دیبالا گلزنی کرد. ستاره آرژانتینی در دقیقه 58 یک دبل به ثمر رساند.اما دیبالا یک گل دیگر برای هت تریک به ثمر رساند و این بار در دقیقه 69 با پاس لوکاکو. در دقیقه 89 دین هویسن، مدافع تعویضی رم به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا دقایق پایانی مسابقه با استرس از دست دادن پیروزی برای تیم میزبان و هوادارانش همراه بود اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. اتفاق افتاد و رم به سیزدهمین پیروزی فصل خود دست یافت و با 44 امتیاز در رده ششم جدول تثبیت شد و فاصله خود با آتالانتای پنجمی را به دو امتیاز کاهش داد.

در آخرین دیدار روز بیست و ششم سری آ، لاتزیو از ساعت 23:15 میزبان فیورنتینا خواهد بود.

در جدول رده بندی سری آ، اینتر، یوونتوس، میلان و بولونیا به ترتیب با 66، 57، 53 و 48 امتیاز از رده های اول تا چهارم هستند که در این میان اینتر یک بازی کمتر انجام داده است.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.