افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

رمضان قدیروف رئیس جمهور چچن به همراه همسر و 12 فرزندش + عکس های خانوادگی

  • کد خبر : 364818
رمضان قدیروف رئیس جمهور چچن به همراه همسر و 12 فرزندش + عکس های خانوادگی

رمضان قدیروف، رئیس جمهور چچن: رمضان آخمدوویچ قدیروف (زاده 5 اکتبر 1976) یک سیاستمدار کنونی و شورشی سابق چچن است که از سال 2007 رئیس جمهور این جمهوری فدراسیون خودمختار است. روسیه است خانواده او فرزند احمد قدیروف رئیس جمهور پیشین است. چچن او بر اثر انفجار بمب جان باخت. در آن زمان رمضان قدیروف […]

رمضان قدیروف، رئیس جمهور چچن: رمضان آخمدوویچ قدیروف (زاده 5 اکتبر 1976) یک سیاستمدار کنونی و شورشی سابق چچن است که از سال 2007 رئیس جمهور این جمهوری فدراسیون خودمختار است. روسیه است

خانواده

او فرزند احمد قدیروف رئیس جمهور پیشین است. چچن او بر اثر انفجار بمب جان باخت. در آن زمان رمضان قدیروف رهبر گروهی از شبه نظامیان قدرتمند معروف به «کادیروسکی» بود که مردم از آن می ترسیدند. این گروه توسط گروه های حقوق بشری به ارتکاب شکنجه، آدم ربایی و قتل در چچن متهم شده است.

جوایز

رمضان قدیروف

رمضان قدیروف رئیس جمهور چچن: رمضان قدیروف جوایزی مانند قهرمانی فدراسیون روسیه را کسب کرده است.

زندگی شخصی

رمضان قدیروف

رمضان قدیروف، رئیس جمهور چچن: در سال 1996 در سن بیست سالگی با “Medni Musaevna Kadyrova” ازدواج کرد و صاحب 12 فرزند شد. دختر بزرگش «عایشه» و دختر دیگرش «خدیجه» حافظ (قرآن) هستند.

از مارس 2012، همسرش خط تولید لباس خود را به نام “فردوس” در دبی راه اندازی کرد. عایشه همچنین در مارس 2017 خط تولید لباس خود را راه اندازی کرد و در این کار از مادرش پیشی گرفت.

قدیروف دارای مجموعه منحصر به فردی از خودروها از جمله لامبورگینی رونتون است که تنها 20 دستگاه از آن در جهان تولید شده است. او همچنین مجموعه ای از خنجرها دارد.

او در سال 2011 تولد 35 سالگی خود را در یک مهمانی بسیار گران قیمت با حضور ستارگانی چون ژان کلود ون دام، هیلاری سوانک، ونسا می و سیل (خواننده) جشن گرفت.

او در 25 سپتامبر 2015 اعلام کرد که به مناسبت عید قربان، موسسه خیریه مادرش به 900 پناهجوی سوری در کیل، آلمان و عراق غذا داده است. وی اعلام کرد که فردای آن روز 1000 پناهجو و مهاجر در بهترین رستوران های این شهر تغذیه خواهند شد. علاوه بر این، این موسسه خیریه در حال ساخت مدرسه و زمین ورزشی در شهر کیل آلمان است. او در 6 ژوئن 2016 اعلام کرد که 25000 پناهجوی سوری در ماه رمضان افطاری خواهند پذیرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=364818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.