افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

رمزگشایی از دلیل موافقت نمایندگان با تعطیلی پنجشنبه / چرا کارگران از این تعطیلی حذف می شوند؟!

  • کد خبر : 370975
رمزگشایی از دلیل موافقت نمایندگان با تعطیلی پنجشنبه / چرا کارگران از این تعطیلی حذف می شوند؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی اسماعیلی درباره تصویب تعطیلی پنج شنبه در کمیسیون اجتماعی و اینکه چرا گفته شد کارگران از این تعطیلی مستثنی شده اند، گفت: مجلس به عنوان یک مرکز قانونگذاری باید قوانینی را تصویب کند که شامل حال شود. اعضای جامعه . طبق برنامه ای که برای تعطیلی خارج از جمعه داده […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی اسماعیلی درباره تصویب تعطیلی پنج شنبه در کمیسیون اجتماعی و اینکه چرا گفته شد کارگران از این تعطیلی مستثنی شده اند، گفت: مجلس به عنوان یک مرکز قانونگذاری باید قوانینی را تصویب کند که شامل حال شود. اعضای جامعه . طبق برنامه ای که برای تعطیلی خارج از جمعه داده شده است، بحث های متعددی مطرح شد، برخی گفتند روز شنبه تعطیل می شوند و برخی دیگر گفتند پنجشنبه تعطیل می شوند.

به گزارش ایلنا، این عضو کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی با اشاره به اینکه روز جمعه بر اساس قانون تعطیل است، ادامه داد: با توجه به ملاحظات و سخنان برخی مراجع عظام، در جلسه اخیر سازمان اجتماعی کمیسیون، به هر حال تعطیلی عمومی پنج شنبه و جمعه به نوعی به عنوان تعطیلات آخر هفته رای گیری شد البته برخی از مسئولان و معتمدین جامعه کارگری در آنجا نگرانی ها، ایرادات و مشکلاتی را مطرح کردند، تاکید ما تصمیم گیری و تصویب یک مصوبه است. قانونی که شمول لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری ما از سختی کار رنج می برد و نباید از آن غفلت کرد، تاکید کرد: بنابراین موضوع به کمیته تخصصی کمیسیون اجتماعی موکول شد اگر این طرح به کمیسیون اجتماعی و همچنین مجلس برگردد، اینها. قطعا مسائل حل خواهد شد و تصمیمی خواهیم گرفت که بخصوص برای جامعه کارگری وسعت و فراگیری لازم را داشته باشد.

اسماعیلی در پاسخ به اینکه در مناظره تعطیلات روز شنبه مسائل اقتصادی مطرح شد، با بیان اینکه باید فاصله تعطیلات ما با دنیا کم شود، گفت: کشور ما همچنان مورد توجه قرار گرفته است، از طرفی با پیشرفت علم و فناوری، بخشی از آن خواسته‌هایی است که روابط امروز می‌تواند مشکلات اقتصادی را که در سال‌های اخیر با محدودیت‌هایی مواجه بود، حل کند.

وی تاکید کرد: با فناوری های جدید، بازار اقتصادی تقریبا بسته نیست، بنابراین معتقدم در این راه چیزی از دست نخواهیم داد و روابط اقتصادی ما به طور طبیعی با استفاده از فناوری های جدید انجام می شود. راه های مختلفی برای جبران آن وجود دارد.

2727

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.