افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

رمال شرور دستگیر شد

  • کد خبر : 188594
رمال شرور دستگیر شد

آفتاب نیوز: تحقیقات پلیس در این زمینه از آذرماه سال جاری با شکایت زن جوانی به دلیل ماسه بدخیم آغاز شد. شاکی در شکایت خود به ماموران گفت: مدتی است که مشکلی در زندگی ام پیش آمده و هر چه تلاش کردم نتوانستم آن را برطرف کنم. از طریق یکی از دوستانم با مردی از […]

آفتاب نیوز:

تحقیقات پلیس در این زمینه از آذرماه سال جاری با شکایت زن جوانی به دلیل ماسه بدخیم آغاز شد. شاکی در شکایت خود به ماموران گفت: مدتی است که مشکلی در زندگی ام پیش آمده و هر چه تلاش کردم نتوانستم آن را برطرف کنم. از طریق یکی از دوستانم با مردی از رمالی آشنا شدم که ادعا می کرد می تواند هر مشکلی را با دستور العمل های جادویی حل کند. با این مرد تماس گرفتم و قبول کرد که برای حدس زدن و حل مشکلات به خانه ما بیاید. او ادعا کرد که وقتی به خانه برگشت، نباید کسی آنجا باشد، وگرنه نمی تواند جادو کند. به همین دلیل وقتی در خانه تنها بودم او را به خانه مان دعوت کردم. وقتی مطمئن شد کسی در خانه نیست، به من نوشیدنی داد و ادعا کرد که ماژیک دارد و بعد از نوشیدن همه مشکلاتم حل می شود. شربت را که خوردم سرم سنگین شده بود و بعد بیهوش شدم. بعد از چند ساعت که از خواب بیدار شدم اثری از آن مرد نبود. وقتی به اطراف نگاه کردم متوجه شدم اشیای قیمتی از داخل خانه به سرقت رفته است.

در پی این شکایت و با توجه به حساسیت موضوع، پرونده در اختیار ماموران سازمان پلیس آگاهی شهرری قرار گرفت. با وجود اینکه این مرد اهل رمال سعی کرده بود اثری از خود برجای نگذارد، اما ماموران سرنخ هایی از اقدامات جنایتکارانه او پیدا کردند. بررسی ها نشان داد این زن تنها قربانی متهم نبوده است. در پوشش فال، حل مسئله، جادو و طلسم، زنان ساده لوح را در دام خود گرفتار کرده بود. مردرمال تنها به سرقت از زنان بسنده نکرده و در موارد متعددی پس از فریب قربانیان، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

سرهنگ طرهانی رئیس پلیس آگاهی شهرستان ری گفت: با این سرنخ ها تحقیقات پلیسی به پایان رسید و ماموران با انجام آزمایشات مختلف پلیسی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم 45 ساله در شهرستان ری شدند. پس از هماهنگی قضایی، این شیاد در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش غافلگیر شد.

وی ادامه داد: متهم دارامان ابتدا به سرقت و آزار و اذیت زنان در نقش رمل اعتراف کرد. وی از شهروندان خواست چنانچه در دام سرقت یا آزار و اذیت و سایر جرایم احتمالی این مرد فریبکار گرفتار شده اند نسبت به شناسایی متهم و تشکیل پرونده و پیگیری شکایت وی از پلیس اطلاعات شهرستان ری در فدائیان اقدام کنند. خیابان اسلام به سمت جنوب نرسیده به میدان حرم حضرت عبدالعظیم به سمت آن حرکت کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.