افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
4

رقم عجیب انتقال مهاجم پرسپولیس به تراکتور/ هیات مدیره شوکه شد! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 140713
رقم عجیب انتقال مهاجم پرسپولیس به تراکتور/ هیات مدیره شوکه شد!  – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که از نداشتن منابع مالی برای پرداخت «اختیارات» قرارداد بازیکنان گلایه دارد، در اقدامی عجیب یکی از بازیکنان جوان این باشگاه را با مبلغی ناچیز به تراکتور قرض داد! باشگاه پرسپولیس با چالش های ریز و درشت مالی مواجه است و ایرادات زیادی به مدیریت رضا درویش وارد است. مدیرعامل سرخپوشان پایتخت […]

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که از نداشتن منابع مالی برای پرداخت «اختیارات» قرارداد بازیکنان گلایه دارد، در اقدامی عجیب یکی از بازیکنان جوان این باشگاه را با مبلغی ناچیز به تراکتور قرض داد!

باشگاه پرسپولیس با چالش های ریز و درشت مالی مواجه است و ایرادات زیادی به مدیریت رضا درویش وارد است. مدیرعامل سرخپوشان پایتخت که اختلافاتش با یحیی گل محمدی بازیکنان این تیم را نسبت به وعده ها و انتصاباتش بلاتکلیف کرده بود، حالا با آخرین حاشیه در مسیر درآمدزایی این تیم مواجه شده است.

درویش در هفته های ابتدایی نقل و انتقالات با نظر مساعد یحیی گل محمدی از حضور قرضی مهدی عبدی در تراکتور تبریز خوشحال شد. مدیرعامل پرسپولیس رضایت نامه مهاجم جوان تیمش را امضا کرد که تنها 500 میلیون تومان بابت این انتقال دریافت کرد.

باشگاه تراکتورسازی تبریز نیز برای حذف عبدی از رقیب خود در راه قهرمانی لیگ بیست و سوم، همزمان کل مبلغ را به حساب باشگاه واریز می کند تا در دیدارهای بعدی این فصل دو گل مهم برای تراکتورسازی به ثمر برساند. .

چند ماه بعد از انتقال مهدی عبدی به تراکتورسازی، پرسپولیس مبلغ 500 میلیون تومانی از اعضای هیئت مدیره دریافت کرد و آنها را به گلایه انداخت زیرا فکر می کردند پرسپولیس از این انتقال 10 میلیارد تومان درآمد داشته است.

این در حالی است که باشگاه هایی که کمترین شانس برنده شدن دارند معمولا بازیکنان را با خیال راحت آزاد می کنند و اگر مجبور شوند مبالغ هنگفتی دریافت می کنند.

مبلغی که باشگاه پرسپولیس و لیدرش رضا درویش برای انتقال مهدی عبدی به تراکتور دریافت کردند، در شرایط کنونی فوتبال ایران حتی به بازیکنان درجه دو هم پرداخت نمی شود، چرا که انتقال بازیکنان جوان با میلیاردی انجام می شود. این برای بازیکنی است که عملکرد گلزنی خوبی در پرسپولیس داشت و در تراکتورسازی موثر بازی کرد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)