افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

رقابت تیم ملی بسکتبال و شاگردان سرمربی سابق ایران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 213538
رقابت تیم ملی بسکتبال و شاگردان سرمربی سابق ایران – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و هند در اولین پنجره گروه E مقدماتی جام ملت های آسیا برگزار می شود. این دیدار دومین دیدار دو تیم در این پنجره از مسابقات است. تیم بسکتبال ایران در نخستین دیدار خود در آزادی در اولین پنجره انتخابی جام ملت های آسیا در […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و هند در اولین پنجره گروه E مقدماتی جام ملت های آسیا برگزار می شود.

این دیدار دومین دیدار دو تیم در این پنجره از مسابقات است. تیم بسکتبال ایران در نخستین دیدار خود در آزادی در اولین پنجره انتخابی جام ملت های آسیا در رقابتی تنگاتنگ با قطر با نتیجه 76 بر 74 به پیروزی رسید. هندی ها اما اولین بازی خود را مقابل قزاقستان انجام دادند و با نتیجه 63 بر 50 شکست خوردند. این دیدار در آستانه برگزار شد.

تیم ملی بسکتبال در شرایطی به مصاف هند می رود که وسلین ماتیچ سرمربی سابق ایران هدایت این تیم را بر عهده دارد. ماتیچ حدود 15 سال پیش همکاری خود را با فدراسیون بسکتبال ایران آغاز کرد و با تیم ملی قهرمان آسیا شد و در بازی های آسیایی به مقام سومی دست یافت.

هند با رنکینگ جهانی 81 از تیم ملی بسکتبال ایران که در رده بیست و هفتم رنکینگ جهانی قرار دارد پیش افتاده است اما جدای از رنکینگ جهانی دو تیم، بهتر است تیم ملی ایران با این تیم وارد میدان شود. احتیاط در دهلی نو، به خصوص با حضور ماتیچ در اوج. تیم بسکتبال هند یک برد برد برای این مربی و شاگردانش است.

ماتیچ سال ها در بسکتبال هند فعال بوده است، اما به لطف همکاری با فدراسیون ایران، شناخت لازم را از بسکتبال ایران نیز دارد، هرچند این شناخت از ترکیب فعلی تیم ملی ایران باعث شده تا او تفاوت زیادی نسبت به بسکتبال ایران داشته باشد. زمانی که ماتیچ مسئول بود. .

دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران از ساعت 16 روز دوشنبه (18 اسفند) آغاز می شود. تیم ایران در این دیدار با تساوی با قزاقستان در رده دوم گروه E بازی می کند. جدول رده بندی این گروه به شرح زیر است:

همزمان با مصاف دو تیم ایران و هند، تیم های قطر و قزاقستان در دوحه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=213538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.