افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

رفیعی: به کادرفنی پرسپولیس فرصت بدهید، اعتماد آنها را جلب می کنم

  • کد خبر : 34575

بازیکن جوان پرسپولیس در فصل جدید انتظار اعتماد تیم را دارد. امیررضا رفیعی در گفت و گو با برنا درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه شروع فصل جدید فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و کم کم خود را برای شروع مسابقات آماده می کنیم. در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی […]

بازیکن جوان پرسپولیس در فصل جدید انتظار اعتماد تیم را دارد.

امیررضا رفیعی در گفت و گو با برنا درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه شروع فصل جدید فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و کم کم خود را برای شروع مسابقات آماده می کنیم. در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی وارد تیم شده اند و با تمرینات بدنی موازی و بازی های دوستانه، تیم به آمادگی ایده آل خود نزدیک شده و همه چیز آماده است تا فصل را قدرتمند آغاز کند.

وی در خصوص تمرینات ویژه دروازه بانان این تیم برای شروع فصل، خاطرنشان کرد: مانند فصل قبل تمرینات خوبی را با ننکا دنبال می کنیم و به مرز آمادگی رسیده ایم. خوشبختانه در بازی های دوستانه و تدارکاتی که داشته ایم، دروازه بان ها در کنار سایر بازیکنان عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرده اند و آمادگی کامل برای شروع یک فصل موفق را داریم.

رفیعی در مورد وضعیت خود با سایر دروازه بانان حاضر در تمرین پرسپولیس گفت: علی آقا (بیرانوند) بهترین دروازه بان حال حاضر ایران است و تمرین و کسب تجربه با او برای همه دروازه بانان خوب است و مربی ای مثل ننکا داریم که جدا از توانایی فنی اش واقعاً از نظر روحی و تمرینی بسیار عالی و با روحیه و تمرینات بسیار عالی نسبت به ما فوق العاده است. در بازی با شمس آذر در ترکیب اصلی بازی کردم، مقابل استقلال خوزستان یک نیمه در ترکیب قرار گرفتم و در بازی با نفت آبادان که در سه نیمه برگزار شد، فرصت بازی داشتم و توانستم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارم و به همراه سایر دروازه بانان در 4 بازی 4 کلین شیت کردیم.

دروازه بان جوان پرسپولیس چه انتظاری دارد که در این فصل فرصت حضور در ترکیب قرمزها در دیدارهای رسمی را داشته باشد؟ رفیعی در پاسخ به این سوال می گوید: از نظر فنی می توانم با هم تیمی هایم رقابت کنم و مطمئنم اگر کادرفنی به من و توان فنی من اعتماد کند، می توانم به بهترین شکل به اعتماد آنها پاسخ دهم. امیدوارم در فصل جدید این اتفاق بیفتد و بتوانم در بازی های رسمی قدرتم را به همه نشان دهم.

رفیعی نسبت به آینده پرسپولیس در فصل پیش رو بسیار امیدوار است و تصریح کرد: پرسپولیس در فصل قبل سه قهرمانی را با موفقیت به دست آورد و بار دیگر ثابت کرد که بهترین تیم ایران است. اگرچه رقبای آسیایی ما تیم هایی هستند که از نظر بودجه و امکانات قابل مقایسه با فوتبال ما نیستند، اما با توانایی فنی خوب بازیکنان و کادرفنی خود در تلاش هستیم نیمی از کار پرسپولیس در آسیا را تمام کنیم و جام قهرمانی آسیا را نیز به مجموعه افتخارات پرسپولیس اضافه کنیم.

برای ثبت نظرات بدون نیاز به تایید در کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز عضو شوید (کلیک کنید)