افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

رفیعی: به عنوان پرسپولیسی ها نظرمان را درباره انتخاب اسمار دادیم/ هیچکس نمی تواند منکر عملکرد یحیی گل محمدی شود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 227988
رفیعی: به عنوان پرسپولیسی ها نظرمان را درباره انتخاب اسمار دادیم/ هیچکس نمی تواند منکر عملکرد یحیی گل محمدی شود – پرسپولیس نیوز

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به عنوان بازیکنان پرسپولیس از آنجایی که خودمان را وقف این تیم کرده ایم، امیدواریم نظرمان را درباره انتخاب سرمربی جویا شویم. سروش رفیعی در آستانه شهرورد پایتخت در مراسم افتتاحیه اپلیکیشن استعدادیابی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: شرایط خوب است. بازی های خوبی انجام داده ایم و […]

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به عنوان بازیکنان پرسپولیس از آنجایی که خودمان را وقف این تیم کرده ایم، امیدواریم نظرمان را درباره انتخاب سرمربی جویا شویم.

سروش رفیعی در آستانه شهرورد پایتخت در مراسم افتتاحیه اپلیکیشن استعدادیابی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: شرایط خوب است. بازی های خوبی انجام داده ایم و آماده هستیم تا بازی خوبی مقابل استقلال انجام دهیم. امیدوارم شاهد بازی عادلانه و تماشاگر پسند باشیم.

وی درباره روند انتخاب داور 103 شهرورد نیز گفت: امیدوارم هرکسی که انتخاب می شود قضاوت خوبی داشته باشد و همه به او و این تصمیم احترام بگذاریم.

بازیکن پرسپولیس درباره استفاده از فناوری داوری ویدیویی (VAR) در این بازی گفت: نمی دانم چرا این اتفاقات فقط در این بازی می افتد و در دربی از آن استفاده می شود. همه تیم ها برای کسب نتیجه به امتیازات خود نیاز دارند. همیشه اشتباهاتی وجود دارد. اگر VAR وجود نداشت، پس همه باید برابر باشند. این فناوری باید در همه بازی ها استفاده شود.

وی در خصوص جدایی از یحیی گل محمدی و حضور اسمار ویرا در پرسپولیس گفت: ابتدا باید از یحیی گل محمدی تشکر کنم و از او به نیکی یاد کنم. هیچکس نمی تواند توانایی های او را انکار کند و نباید عملکرد او را نادیده گرفت. طبیعتا هر تصمیمی معایب و مثبت خود را دارد و گذشت زمان همه چیز را نشان می دهد.

رفیعی در خصوص شایعاتی مبنی بر حضور خود و برخی بازیکنان پرسپولیس در تیم اسمار گفت: امیدوارم هواداران به خوبی از فضای حاکم بر فضای مجازی مطلع شوند و بدانند که آن فضا چگونه است و توجهی به فضای مجازی نداشته باشند. شایعات ما بازیکنان امیدواریم همانطور که به پرسپولیس اختصاص داده ایم، از ما هم نظر بخواهیم و در نهایت تصمیم گیرنده باشگاه است و فکر می کنم باشگاه نشان داد که تصمیم درستی گرفته است. .

هافبک پرسپولیس درباره دربی هم گفت: این بازی همیشه حساسیت خودش را دارد و همین باعث جذابیت آن می شود. این بازی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و ربطی به جایگاه و جایگاه تیم ها ندارد. ما برای این بازی آماده ایم و امیدوارم همه از آن لذت ببرند.

وی در پاسخ به اینکه فوتبال برای فقرا است! او نیز گفت: چون برای من چنین بود. به ندرت پیش می آید که کسی از طبقه پایین بیاید و سخت تلاش کند تا بازیکن برتر شود. معمولاً افراد اقشار پایین جامعه بر این مشکلات غلبه کرده و به موفقیت می رسند.

دیدار سنتی استقلال و پرسپولیس از ساعت 20 چهارشنبه 2 اسفندماه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می شود. استقلال با 42 امتیاز از 19 بازی خود صدرنشین است و پرسپولیس با 39 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)