افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

رفع تنش آبی 10 هزار روستا تا پایان دولت سیزدهم

  • کد خبر : 147566
رفع تنش آبی 10 هزار روستا تا پایان دولت سیزدهم

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی عصر جمعه در دیدار با خیرین حوزه بهداشت و درمان استان البرز که در محل دانشکده پزشکی استان برگزار شد، افزود: کارکرد وقف و نذر در جامعه گسترش معارف اسلامی و همچنین رفع وضعیت اقتصادی است. . مشکلات و حل مشکلات جامعه بشری مهم و غیر قابل انکار است. […]

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی عصر جمعه در دیدار با خیرین حوزه بهداشت و درمان استان البرز که در محل دانشکده پزشکی استان برگزار شد، افزود: کارکرد وقف و نذر در جامعه گسترش معارف اسلامی و همچنین رفع وضعیت اقتصادی است. . مشکلات و حل مشکلات جامعه بشری مهم و غیر قابل انکار است.

وی با تاکید بر اهمیت انفاق و انفاق در حل مشکلات اجتماعی بشر، گفت: انفاق ریشه های بسیار اساسی دارد و در فرهنگ دینی و آموزه های اسلامی ما، انفاق و انفاق جایگاه بسیار مهم و ارزشمندی دارد.

آیت الله رئیسی ادامه داد: امروزه بحث انفاق نیز در حوزه اقتصادی مطرح می شود به گونه ای که علاوه بر اقتصاد خصوصی، دولتی و تعاونی، اقتصاد انفاق نیز تعریف شده است.

وی تصریح کرد: بسیاری از موسسات و مجموعه های علمی، آموزشی، فرهنگی و خدماتی در دنیا بر اساس اقتصاد انفاق و انفاق اداره می شوند.

رئیس جمهور ادامه داد: ما به خیرین کشور افتخار می کنیم که برای خدا تلاش می کنند و گره از کار مردم می گشایند.

آیت الله رئیسی افزود: در حوزه سلامت و مدرسه سازی خیرین کارهای بزرگی انجام داده اند که قابل تقدیر و ارزشمند است.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به اینکه مشکل کم آبی 3600 روستا با کمک و مشارکت خیرین برطرف شد، افزود: تا پایان دولت سیزدهم تنش آبی 10 هزار روستای کشور به طور کامل برطرف می شود.

آیت الله رئیسی با اشاره به ارزش کار خیرین گفت: مشارکت در ساخت مدارس، بیمارستان ها و مراکز درمانی یکی از کارهای ارزشمند و بزرگی است که ثواب بسیاری برای نیکوکاران به همراه دارد و دولت وظیفه دارد تسهیل گر باشد. و حامی در این زمینه.

رئیس جمهور تصریح کرد: زمانی که فردی با تمام امکانات و دارایی خود برای یک پروژه بزرگ به میدان می رود، دولت موظف است به تعهدات خود در این زمینه عمل کند و با تسهیل امر، بستر مناسبی را برای او فراهم کند تا آن پروژه را انجام دهد. کار کردن

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.