افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

رفع ترک های پوستی در خانه / برای از بین بردن ترک های ناشی از زایمان و چاقی و لاغری عالی است

  • کد خبر : 355685
رفع ترک های پوستی در خانه / برای از بین بردن ترک های ناشی از زایمان و چاقی و لاغری عالی است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- زیبایی ظاهر یکی از مواردی است که برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد، اما گاهی پیش می‌آید که برخی افراد به شدت درگیر موضوع زیبایی هستند، مثلاً به همین دلیل است که در حال حاضر تعداد جراحی‌های زیبایی وجود دارد. بسیار افزایش یافته است […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- زیبایی ظاهر یکی از مواردی است که برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد، اما گاهی پیش می‌آید که برخی افراد به شدت درگیر موضوع زیبایی هستند، مثلاً به همین دلیل است که در حال حاضر تعداد جراحی‌های زیبایی وجود دارد. بسیار افزایش یافته است و بسیاری از افراد قصد دارند از طریق جراحی صورت و سر خود را تغییر دهند، البته این روش ریسک بسیار بالایی دارد، در حالی که بسیاری از کارهای زیبایی را می توان با استفاده از ترفندها یا روش های آرایشی انجام داد، مثلاً داروهای طبیعی و خانگی ساخت. ، برای برجسته کردن لب ها می توانید به جای تزریق ژل یاد بگیرید که لب های خود را با آرایش برجسته کنید و این قسمت از صورت خود را زیباتر نشان دهید.

یا اگر بینی شما تغییر شکل داده است، می توانید با نشان دادن طرح کلی بینی، آن را کوچکتر و زیباتر نشان دهید. بنابراین با این داستان می توان گفت که مسیرهای زیبایی در پیش روی شماست، اما مهم این است که کدام مسیر را طی می کنید و جلو می روید. به عنوان مثال یکی از رایج ترین مشکلات در خانم ها ترک های پوستی است و به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال از بین بردن کامل آثار این لک ها از روی پوست خود هستند و آماده مراجعه به هر جراحی که برای این منظور وجود دارد را دارند. در حالی که در این مقاله می خواهیم چند راه لعنتی برای از بین بردن ترک های پوستی را به شما نشان دهیم که برای شما مفید خواهد بود، پس با ما همراه باشید.

استفاده از روغن آرگان برای از بین بردن ترک های پوستی

ویتامین های موجود در روغن آرگان، مانند ویتامین A و E، اسیدهای چرب و سایر مواد مغذی موجود در روغن آرگان، می توانند التهاب پوست را کاهش دهند، به همین دلیل است که می توانید از آنها برای خلاص شدن از شر ترک های پوستی استفاده کنید. این روغن می تواند خاصیت ارتجاعی پوست شما را افزایش دهد و از ایجاد ترک های جدید در پوست شما جلوگیری کند. بنابراین، اگر در روند افزایش یا کاهش وزن هستید و نمی خواهید پوستتان ترک بخورد، توصیه می کنیم روغن آرگان را انتخاب کنید.

علائم کشش را در خانه از بین ببرید.

درمان خانگی ترک های پوستی با سفیده تخم مرغ.

اسیدهای آمینه و پروتئین های زیادی در سفیده تخم مرغ وجود دارد، بنابراین استفاده از این ماده برای از بین بردن ترک های پوستی می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد زیرا سفیده تخم مرغ با این مواد می تواند علائم کشیدگی پوست را بهبود بخشد . پوست خود را سفت کنید

هنگامی که پوست خشک باعث ترک‌ها و ترک‌ها می‌شود، سفیده تخم‌مرغ می‌تواند گزینه‌ای عالی برای از بین بردن ترک‌های پوستی باشد.

علائم کشش را در خانه از بین ببرید.

از وازلین برای از بین بردن علائم کشش استفاده کنید

ترک های پوستی می توانند اعتماد به نفس شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهند، بنابراین ممکن است از جایی به بعد لباس های رسمی نپوشید و باز هم در مراسمی مانند عروسی که مطمئنا زیاد جالب نخواهد بود. راه حلی برای آن بیاندیشید، خوب، در این قسمت می خواهیم یک روش ارزان و کم هزینه برای از بین بردن این ترک ها به شما بگوییم که روش استفاده از وازلین برای این منظور است و خوبی آن این است که حتی از ایجاد ترک های جدید جلوگیری می کند. در اصل وازلین از زمان های قدیم برای درمان التهابات پوستی، اگزما، خشکی پوست و غیره استفاده می شد. این ماده می تواند رطوبت پوست را به بهترین شکل ممکن حفظ کند و از خشک شدن و کشیدگی آن جلوگیری کند و همچنین از ترک خوردن مجدد پوست جلوگیری کند.

علائم کشش را در خانه از بین ببرید.

شیباتر

کره شی از دانه های درخت شی استخراج می شود و کاربردهای زیادی دارد که یکی از آن ها از بین بردن ترک های پوستی است و این به دلیل وجود ویتامین A در این ماده است که گردش خون را بهبود می بخشد و حتی زخم ها را التیام می بخشد. بنابراین می توان گفت که کره شی یکی از روغن های ترمیم کننده پوست فوق العاده است که می توانید از آن برای از بین بردن هر نوع کشیدگی پوست استفاده کنید، چه آنهایی که در دوران بارداری ایجاد شده اند و چه آنهایی که باید به دلیل چاقی و لاغری درمان شوند.

علائم کشش را در خانه از بین ببرید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=355685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.