افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

“رفع انسداد حساب جاری” با واریز موجودی و مبلغ چک امکان پذیر است

  • کد خبر : 188579
“رفع انسداد حساب جاری” با واریز موجودی و مبلغ چک امکان پذیر است

علی داودی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به قوانین جدید چک و مشکلاتی که برخی بانک های عامل استان سمنان برای مردم ایجاد کرده اند، خاطرنشان کرد: مشکلات مربوط به قوانین جدید چک در بانک های استان سمنان برطرف شده است. وی تاکید کرد: مردم می توانند مابه التفاوت چک و […]

علی داودی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به قوانین جدید چک و مشکلاتی که برخی بانک های عامل استان سمنان برای مردم ایجاد کرده اند، خاطرنشان کرد: مشکلات مربوط به قوانین جدید چک در بانک های استان سمنان برطرف شده است.

وی تاکید کرد: مردم می توانند مابه التفاوت چک و موجودی حساب را واریز کنند و چک قابل پاس شدن است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و قانون بانک مرکزی نیز به همین صورت اصلاح شده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان سمنان با بیان اینکه بانک‌ها موظف به اجرای آخرین ضوابط راستی‌آزمایی هستند، افزود: کسانی که مشکل دارند می‌توانند با بازرسی بانک‌های فعال در استان سمنان مراجعه و یا با شماره تلفن‌های آنها تماس بگیرند.

داودی تصریح کرد: بانک ها موظفند شماره تماس بازرسی خود را در معرض دید مخاطبان قرار دهند.

وی افزود: در جلسه شورای هماهنگی بانک ها از بانک هایی که احتمال داشت مشکل داشته باشند دعوت شد و این موارد مطرح شد و مدیران بانک اطمینان دادند که مشکلی وجود ندارد.

به گفته بازار، طبق روال، اگر چک موجودی نداشته باشد، حساب مسدود می شود، اما در قسمت حروف جدید بانک مرکزی مابه التفاوت چک و موجودی حساب قابل واریز و برداشت چک است. .

این در حالی است که در برخی بانک های استان اعلام می شود که کل مبلغ چک واریز و سپس حساب مسدود شده افتتاح می شود که مشکلاتی را برای ساکنان استان سمنان ایجاد کرده است. برخی از شهروندان استان سمنان با مراجعه به بانک های استان سمنان اعلام کرده اند که این قانون هنوز اجرایی نشده و مشکلاتی را برای آنها ایجاد کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.