افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

رفعت: پرسپولیس می تواند از استرس سپاهان استفاده کند

  • کد خبر : 19316

مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است ارتش سرخ می تواند از استرس سپاهان استفاده کند و قهرمان لیگ برتر شود. پای رافت در گفت وگو با تسنیم درباره شرایط پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی اظهار داشت: کسب سه امتیاز این دیدار بهترین اتفاق برای پرسپولیس بود و حالا بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای ادامه […]

مهاجم سابق پرسپولیس معتقد است ارتش سرخ می تواند از استرس سپاهان استفاده کند و قهرمان لیگ برتر شود.

پای رافت در گفت وگو با تسنیم درباره شرایط پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی اظهار داشت: کسب سه امتیاز این دیدار بهترین اتفاق برای پرسپولیس بود و حالا بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای ادامه لیگ خواهند داشت. بخاطر قرار گرفتن در بالای جدول.” حالا سرنوشت قهرمانی در دست پرسپولیس است و مهم این است که پرسپولیس می تواند از این شرایط به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

وی در خصوص اینکه آیا قهرمانی پرسپولیس را امن می داند، تصریح کرد: پرسپولیس بدون شک امکانات زیادی دارد اما در فوتبال نمی توان با قاطعیت صحبت کرد. دیدید که سپاهان چگونه مقابل ملوان ایستاد و این در حالی است که خیلی ها فکر می کردند تیم اصفهانی به راحتی ملوان را شکست می دهد. پرسپولیس باید از اتفاقاتی که برای سپاهان افتاد درس بگیرد و در سه بازی آینده فوتبال بازی کند تا بالای جدول را از دست ندهد.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: عامل مهم در پرسپولیس این است که اکثر بازیکنان بارها قهرمانی در لیگ را تجربه کرده اند و پرسپولیس شخصیت قهرمانی دارد. این امر این تیم را در آستانه کسب یک قهرمانی دیگر قرار می دهد. بازیکنان و کادر فنی فقط باید در نظر داشته باشند که تیم به اندازه کافی آرام است تا سه بازی بعدی را با موفقیت پشت سر بگذارد. پرسپولیس در حال حاضر در شرایطی به سر می برد که همه چیز به دست خودش افتاده و قرار گرفتن در بالای جدول قطعا سپاهان را در بازی های آینده تحت فشار قرار می دهد.

رفعت درباره شرایط پرسپولیس در جام حذفی گفت: قرمزها در این جام هم شانس قهرمانی دارند و امیدوارم تا پایان فصل پرسپولیس هر دو جام را به دست آورد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.