افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

رفعت: پرسپولیس با ذخایرش نتیجه خوبی گرفت/ زاهدی فشار را برداشت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 108623
رفعت: پرسپولیس با ذخایرش نتیجه خوبی گرفت/ زاهدی فشار را برداشت – پرسپولیس نیوز

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم باید حتی با رزرو خود به استقلال تاجیکستان کمک کند. پاییس رافت در گفت وگو با تسنیم، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: پرسپولیس در روزی که چند بازیکن به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت نتیجه خوبی گرفت و بازیکنان تعویضی این تیم هم عملکرد […]

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم باید حتی با رزرو خود به استقلال تاجیکستان کمک کند.

پاییس رافت در گفت وگو با تسنیم، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: پرسپولیس در روزی که چند بازیکن به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت نتیجه خوبی گرفت و بازیکنان تعویضی این تیم هم عملکرد خوبی داشتند. امیدوارم پرسپولیس در بازی های بعدی هم این روند را ادامه دهد و در صدر جدول رده بندی بماند.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص هت تریک شهاب زاهدی در دیدار مقابل پیکان گفت: قبلا هم گفته بودم زاهدی به زمان نیاز دارد اما معمولاً فوتبالدوستان در مورد مهاجمانی که گل نمی زنند ضعیف هستند. خوشبختانه زاهدی چهار گل زد تا فشار را از بین ببرد. حالا او جواب اعتماد کادرفنی را داده و امیدواریم به این روند ادامه دهد.

وی در پاسخ به انتقادات مکرر یحیی گل محمدی از مدیریت پرسپولیس برای حل نشدن مشکلات مالی سرخپوشان، یادآور شد: ترجیح می دهم زیاد در این زمینه صحبت نکنم، چرا که نه شما و نه من نمی دانیم چه مشکلاتی بین گل محمدی و مدیریت باشگاه وجود دارد. پرسپولیس 50 سال است که با مشکلات مالی مواجه است و هنوز این مشکلات حل نشده است. وقتی فوتبال ما حرفه ای نیست و مانند 50 سال پیش مدیریت می شود، دیگر نمی توانیم صبر کنیم. این مشکلات زمانی رخ می دهد که باشگاه درآمدزایی نداشته باشد. تا زمانی که باشگاه ها خصوصی نشوند این وضعیت ادامه دارد و بدتر هم می شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار آینده این تیم مقابل استقلال از تاجیکستان بیان کرد: پرسپولیس و استقلال تاجیکستان اصلا قابل قیاس نیستند و این دو تیم کاملا با یکدیگر متفاوت هستند. پرسپولیس باید حتی با ذخایرش این تیم را شکست دهد. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی محکوم به برد است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)