افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

رفعت: پرسپولیس با این روند قهرمان لیگ می شود – اخبار قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 380869
رفعت: پرسپولیس با این روند قهرمان لیگ می شود – اخبار قرمز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که در صورت ادامه روند فعلی، شیرهای سرخ قهرمان لیگ برتر خواهند شد. پایان رفعت درباره دیدار پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: وضعیت پرسپولیس خوب است و این تیم علاوه بر فوتبال خوب نتایج قابل قبولی هم کسب کرده است. در ابتدای لیگ طبیعی بود که شرایط پرسپولیس ایده آل […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که در صورت ادامه روند فعلی، شیرهای سرخ قهرمان لیگ برتر خواهند شد.

پایان رفعت درباره دیدار پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: وضعیت پرسپولیس خوب است و این تیم علاوه بر فوتبال خوب نتایج قابل قبولی هم کسب کرده است. در ابتدای لیگ طبیعی بود که شرایط پرسپولیس ایده آل نباشد اما حالا بازیکنان با یکدیگر هماهنگ شده اند و شناخت گاریدو از تیم بیشتر شده است.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پرسپولیس در دیدار مقابل الاهلی نمایش خوبی داشت و مستحق شکست نبود. حالا این تیم باید در بازی دوم به مصاف پاختاکور برود و امیدوارم اولین بازی در خانه پرسپولیس اینگونه باشد. با پیروزی این تیم در لیگ برتر همراه شود. پرسپولیس باید از ابتدای بازی ها نتایج لازم را کسب کند تا برای صعود به مرحله حذفی مشکلی نداشته باشد.

وی در خصوص عملکرد گاریدو در پرسپولیس تاکید کرد: او مربی باتجربه ای است که در فوتبال اسپانیا مربیگری کرده و البته قبل از حضور در پرسپولیس شناخت نسبتا خوبی از فوتبال آسیا داشت. گاریدو به خوبی می داند که پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران می خواهند این تیم قهرمان شود. او کار خود را بدون حواس پرتی انجام می دهد و فقط روی مسائل فنی تمرکز می کند.

رفعت همچنین تصریح کرد: گاریدو مدیریت خوبی دارد و بابت برد شوخی و تبریک نمی گوید. بازیکنان پرسپولیس نیز در مصاحبه های خود از شخصیت و عملکرد فنی این مربی تمجید کرده اند. از طرفی او و باشگاه پس از جدایی چند بازیکن خریدهای خوبی انجام دادند، خریدهایی که به پرسپولیس کمک کرده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: استقلال و سپاهان فصل را با نوسانات آغاز کردند اما پرسپولیس ریتم خوبی گرفته است و اگر این روند ادامه پیدا کند در این فصل دوباره قهرمان لیگ خواهد شد. تراکتور هم بازیکنان خوبی دارد و اسکوچیچ مربی آنها فوتبال ایران را به خوبی می شناسد. فعلا این دو تیم را می توان مدعی قهرمانی دانست مگر اینکه اتفاق دیگری بیفتد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)