افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

رفتار غیرحرفه ای شهر بانو منصوریان/ مسئولان ووشو باید پاسخگو باشند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 256552
رفتار غیرحرفه ای شهر بانو منصوریان/ مسئولان ووشو باید پاسخگو باشند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش ایران امروز سه شنبه با حضور ابراهیم رئیسی وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون ها و ورزش برگزار شد. چهره های کشور در سالن اجلاس سران. زمانی که مدیران ووشو برای جشن حضور داشتند، ملی پوش […]

به گزارش خبرنگار مهر ، مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش ایران امروز سه شنبه با حضور ابراهیم رئیسی وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون ها و ورزش برگزار شد. چهره های کشور در سالن اجلاس سران. زمانی که مدیران ووشو برای جشن حضور داشتند، ملی پوش نمی دانست چرا با واکنشی عجیب و غیرمنتظره محل را ترک کرد.

با توجه به تصمیم گرفته شده به دلیل تعداد بالای ورزشکاران مدال آور در رشته های ورزشی، تنها تعداد محدودی از ورزشکاران نماینده همان رشته علاوه بر رئیس جمهور از هر فدراسیون جوایزی دریافت کردند. زمانی که نوبت به فدراسیون ووشو رسید، خواهران منصوریان به همراه علی صدیقی سرپرست فدراسیون روی صحنه حاضر شدند و لحظاتی بعد شهربانو با تکان های عجیب دست و صورت خود صحنه را ترک کرد.

مشخص نیست منصوریان به چه چیزی اعتراض کرده است، اما نباید اجازه می داد در مراسمی که برای تجلیل از ورزشکاران برگزار شده بود، چنین برخوردی بیان شود. نباید فراموش کرد که این دومین مراسمی است که از زمان حضور کیومرث هاشمی برگزار می شود و قهرمانان رشته های مختلف جوایز خود را دریافت می کنند.

باید سران فدراسیون ووشو را یکی از عوامل اصلی رفتار تیم ملی معرفی کرد. متأسفانه ارزش دادن بیش از حد به این ورزشکار که فاقد حواشی مجازی و واقعی نبود و بی توجهی به برخی رفتارهای مشابه درون گروهی ووشو به جایی می رسد که چنین رفتارهای غیرحرفه ای و زننده ای در مقابل وزیران ورزش و روسای جمهور به نمایش گذاشته می شود. فدراسیون و سایر مسئولان و قهرمانان ورزشی کشور.

امیدواریم مسئولان فدراسیون به راحتی از این رفتار غیرحرفه ای عبور نکنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.