افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
1

رعایت 92 درصد از تعهدات مالیاتی استان کردستان

  • کد خبر : 386425
رعایت 92 درصد از تعهدات مالیاتی استان کردستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، اکبر محمدی روز شنبه 23 مهرماه سال جاری در چهارمین جلسه ستاد بسیج درآمد استان کردستان با اشاره به لزوم هماهنگی و تعامل همه دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف دولت اظهار داشت: در این راستا باید در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید اقدام شود. درآمد در […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، اکبر محمدی روز شنبه 23 مهرماه سال جاری در چهارمین جلسه ستاد بسیج درآمد استان کردستان با اشاره به لزوم هماهنگی و تعامل همه دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف دولت اظهار داشت: در این راستا باید در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید اقدام شود. درآمد در استان کردستان گفت: جلوگیری از فرار مالیات ناخالص غلات و شناسایی مبانی مالیاتی جدید با رعایت کامل قوانین و مقررات می تواند بستر لازم را برای انجام تعهدات درآمدی استان در سال جاری فراهم کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان کل درآمدهای تعهد شده استان در سال جاری را بالغ بر چهار هزار و 200 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تا پایان نیمه اول امسال به یک هزار و 848 میلیارد تومان رسیده است این مقدار انجام شده است که نشان از انجام 92 درصدی تعهدات در شش ماهه نخست سال جاری و اجرای 44 درصدی مصوبات در مجموع تعهدات دارد و این دستاورد قابل تقدیر بود.

محمدی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: با توجه به اینکه منابع مالی لازم برای اجرای پروژه های عمرانی کشور از محل درآمد استان ها تامین می شود، دستگاه های اجرایی باید برای تحقق درآمدهای مبنایی اهتمام لازم را داشته باشند. توسعه استان از آن بهره برده است و در این راه باید همگرایی بین دستگاه های اجرایی ایجاد شود.

گفتنی است مدیرکل امور اقتصادی و دارایی باید گزارشی از وضعیت تحقق درآمدهای استان در شش ماهه اول سال، وصول درآمدهای مالیاتی در نیمه اول سال توسط مدیرکل ارائه کند. دادستان های امور اقتصادی و دارایی و بررسی چالش های موجود و اتخاذ تصمیمات لازم و رفع مشکلات در اجرای تعهدات. درآمد استان در سال 1403 از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.