افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

رعایت 100 درصدی تعهدات اقتصادی دولت در اولین سفر رئیس جمهور به البرز – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 140034
رعایت 100 درصدی تعهدات اقتصادی دولت در اولین سفر رئیس جمهور به البرز – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور رئیس رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری در نشست فرصت های سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی استان البرز با گلایه از ایام فاطمیه با اشاره به سفر پیش رو رئیس رئیس جمهور به این استان، تصریح کرد: 4 هزار میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور رئیس رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری در نشست فرصت های سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی استان البرز با گلایه از ایام فاطمیه با اشاره به سفر پیش رو رئیس رئیس جمهور به این استان، تصریح کرد: 4 هزار میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی دور اول است رئيس جمهور در اختیار استان البرز قرار گرفته و در اختیار استان قرار گرفته است.

دستیار مدیر رئیس رئیس جمهور بر تعهدات اقتصادی دولت در اولین سفر 100 درصدی تاکید کرد رئيس جمهور این امر محقق شده است، تصریح کرد: بانک ها تاکنون 19 میلیارد تومان به فعالان اقتصادی و صنعتی استان کمک کرده اند.

مهندس منصوری ادامه داد: باید از ظرفیت سفرهای استانی برای گره گشایی استفاده کنیم. مسائل بهترین استفاده را از آن کرد. قسمتی از مسائل استان البرز مربوط به مسائل اقتصادی است، این استان یک استان صنعتی و اقتصادی است و دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند جمعیت قابل توجه و همجواری با تهران است که باید از آن استفاده مناسب کرد.

دستیار مدیر رئیس رئیس جمهور افزود: باید برای ساماندهی صنایع استان البرز برنامه ریزی کنیم. بافت صنعتی استان البرز کاملا مشابه استان تهران است. ما باید صنایع و شهرک های صنعتی را ساماندهی کنیم، زیرا رها کردن آنها برای محیط زیست مضر است.

وی بیان کرد: تعداد زیادی از صنایع استان هویت جمعی و سازمان یافته ای ندارند بنابراین مراکز صنعتی در قالب شهرک های صنعتی خصوصی ساماندهی می شوند تا مشکلات این حوزه حل شود.

رئیس نهاد ریاست جمهوری با اشاره به فرودگاه پیام گفت: وضعیت فرودگاه پیام باید مشخص شود. این فرودگاه ظرفیت اقتصادی و دفاعی زیادی برای البرز و تهران دارد اکنون آن چیزی است که کمترین استفاده را دارد.

رئیس نهاد ریاست جمهوری با اشاره به ساخت و بهره برداری از بیمارستان شهید سلیمانی فردیس ادامه داد: بیمارستان 260 تختخوابی شهید سلیمانی فردیس در راه است. رئیس رئیس جمهور مورد استثمار قرار می گیرد. همچنین پروژه های متعددی در حوزه آب، فاضلاب و تصفیه خانه ها به بهره برداری خواهد رسید. همچنین پروژه های دیگری در حوزه بزرگراه و قطار شهری در حال انجام است.

دستیار مدیر رئیس رئیس جمهور با اشاره به ایجاد مجتمع های بزرگ تولیدی برای تهران و استان البرز گفت: با سرمایه گذاری بخش خصوصی باید مجتمع پرورش مرغ با ظرفیت 150 میلیون قطعه مرغ در سال ایجاد شود تا بیشترین نیازها تامین شود. . از این دو استان

قائم مقام رئيس جمهور در پایان فرمود: در این سفر رئيس جمهور وی با سرمایه گذاران و بازرگانان دیدار خواهد کرد.

لازم به ذکر است جلسه بررسی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی استان البرز با حضور فعالان کلان اقتصادی و صنعتی، استاندار البرز و مدیران کل ادارات کل استان های این استان به ریاست قوه مجریه برگزار شد. مهندس «محسن منصوری» معاون رئیس جمهور رئیس جلسه ای تشکیل شد که در آن صاحبان صنایع و شرکت های صنعتی به بیان دغدغه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.