افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

رضا جباری: تعویض های ساپینتو در خدمت پرسپولیس بود/ خود استقلالی ها از بازی آل کثیر خوشحال شدند.

  • کد خبر : 19185

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الان قهرمانی در دست پرسپولیس است و نباید ربطی به نتایج سایر تیم ها داشته باشد. رضا جباری درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی پایتخت گفت: استقلال قبل از دربی امید زیادی داشت که با شکست پرسپولیس شرایط بهتری به دست آورد اما پرسپولیسی ها نشان […]

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الان قهرمانی در دست پرسپولیس است و نباید ربطی به نتایج سایر تیم ها داشته باشد.

رضا جباری درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال در دربی پایتخت گفت: استقلال قبل از دربی امید زیادی داشت که با شکست پرسپولیس شرایط بهتری به دست آورد اما پرسپولیسی ها نشان دادند که روحیه بسیار خوبی دارند. دربی در واقع دربی ربطی به قدرت و بازی های قبلی دو تیم ندارد و تیمی که روحیه داشته باشد می تواند برنده شود و دانش آموختگان گل محمدی نشان داده اند که روحیه بالایی برای دربی دارند.

وی افزود: پرسپولیس در نیمه اول و دوم بازی برنامه ریزی بهتری داشت و استقلال فقط روی حرکات مهدی قیدی تمرکز داشت. در نیمه دوم گل محمدی تعویض های خوبی انجام داد و تعویض های ساپینتو دقیقا همان چیزی بود که پرسپولیس می خواست. باید گفت تعویض های سرمربی استقلال در خدمت پرسپولیس بود تا پارسی ها به یک برد ارزشمند دست پیدا کنند.

جباری در ادامه خاطرنشان کرد: عیسی آل کثیر مهاجم سمی است و ضربه سر او که عارف غلامی را حذف کرد فوق العاده بود و فکر می کنم خود استقلالی ها هم از حرکت فنی مهاجم پرسپولیس لذت بردند.

هافبک سابق سرخپوشان گفت: اگرچه ساپینتو یک مربی اروپایی و حرفه ای است و در هفته های اخیر توانست استقلال را متحول کند و تیمش را به بالای جدول برساند، اما در دربی نشان داد که مرد مسابقات بزرگ نیست و بعد از آن در پایان مسابقه او اخلاق خود را نشان داد. حمله او به داور و عدم احترام به تیم داوری برای مربی یک تیم بزرگ خوب نیست.

جباری با اشاره به تساوی دو تیم سپاهان و ملوان نیز یادآور شد: سپاهان مانند بازی مقابل تراکتور یک امتیاز از دست داد تا پرسپولیس با یک امتیاز بیشتر در صدر جدول لیگ برتر باشد و البته یک امتیاز هم خواهد داشت. شانس بیشتری برای قهرمانی مطمئن بودم که سپاهان امتیاز از دست می دهد و حالا قهرمانی در اختیار پرسپولیس است و نباید ربطی به نتایج سایر تیم ها داشته باشد. ملوان همیشه تیمی سلحشور است که جوانمردانه بازی می کند و قرعه این تیم مرا یاد اولین فصل لیگ برتر انداخت که ملوان استقلال را شکست داد و قهرمان پرسپولیس شد. فکر می کنم حدود 21 سال بعد تاریخ برای پرسپولیس تکرار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19185

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.