افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

رضایی کوچی: حضور مردم در انتخابات مجلس قوی خواهد بود

  • کد خبر : 186269
رضایی کوچی: حضور مردم در انتخابات مجلس قوی خواهد بود

رئیس کمیسیون سازندگی شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم با حضور در انتخابات مجلس قدرتمندی را تشکیل خواهند داد که بتواند بر دستگاه های اجرایی نظارت دقیق داشته باشد و قوانین مورد نیاز کشور را تصویب کند. محمدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عوامل موثر بر افزایش مشارکت مردمی […]

رئیس کمیسیون سازندگی شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم با حضور در انتخابات مجلس قدرتمندی را تشکیل خواهند داد که بتواند بر دستگاه های اجرایی نظارت دقیق داشته باشد و قوانین مورد نیاز کشور را تصویب کند.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به عوامل موثر بر افزایش مشارکت مردمی در انتخابات، اظهار کرد: مشارکت مردمی در انتخابات، افراد توانمند، چابک و متخصص و آگاه به مشکلات کشور را وارد مجلس می کند. . تشکیل مجلس قوی نیز می تواند مشکلات کشور را حل کند. یک مجلس قوی می تواند با مردم ارتباط نزدیک برقرار کند و اعتماد خوبی در سطح جامعه ایجاد کند.

وی در ادامه بیان کرد: یک مجلس قوی می تواند دستگاه های اجرایی را به دقت رصد کند و قوانین مورد نیاز کشور را تصویب کند و مسیر حرکت کشور را درست تعیین کند. همه اینها به مشارکت مردم در انتخابات بستگی دارد. مجلس قوی می تواند باعث رضایت مردم شود.

نماینده مردم جهرم در شورای اسلامی تصریح کرد: هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود جامعه جهانی بیشتر متوجه حضور مردم در آنجا می شود. مردم ما از نظام و انقلاب خود دفاع می کنند و اگر از عدم مشارکت صحبت می کنند به خاطر ناراحتی هایی است که با مسئولان ما دارند. حتی کسانی که پای صندوق های رای نمی روند به این معنی نیست که سیستم خود را دوست ندارند. آنچه مردم را آزار می دهد عملکرد مسئولان ماست. مردم ما عاشق نظام خود هستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=186269

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.