افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
3

رضایی: ما به یک جبهه واحد در همه نقاط انقلاب نیاز داریم

  • کد خبر : 194405
رضایی: ما به یک جبهه واحد در همه نقاط انقلاب نیاز داریم

به گفته یک روزنامه نگار سیاسی خبرگزاری تسنیممحسن رضایی عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب در نشست کاندیداهای تهران در انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی. وی در ادامه سخنان خود ضمن تبریک حلول ماه رجب و دهه فجر انقلاب اسلامی خطاب به حاضران و نامزدهای انتخابات شورای اسلامی گفت: نقطه مشترک این اجلاس ارزش های […]

به گفته یک روزنامه نگار سیاسی خبرگزاری تسنیممحسن رضایی عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب در نشست کاندیداهای تهران در انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی.
وی در ادامه سخنان خود ضمن تبریک حلول ماه رجب و دهه فجر انقلاب اسلامی خطاب به حاضران و نامزدهای انتخابات شورای اسلامی گفت: نقطه مشترک این اجلاس ارزش های انقلاب است که به آن می پردازیم. باید پس بدهد به ارزش های انقلاب

وی افزود: خوشبختانه مجلس و دولت فعلی که حاصل تلاش شورای ائتلاف است در حال خدمت به مردم هستند و زحمت کشیده اند. امروز روزی است که باید گامی دیگر برداریم و منتظر باشیم تا دولت و مجلس انقلاب آثار بزرگی را تقدیم مردم کنند.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلابی ادامه داد: ما باید به خود، به انقلاب خود و به امامانمان که 45 سال در برابر استکبار مقاومت کرده اند بازگردیم. سرچشمه اقتدار انقلاب اسلامی وحدت انقلابیون است. وحدت بدون کلمه توحید کاغذی بیش نیست. اگر وحدت انقلابی بخواهد پایدار باشد ارزشش باید رضای خدا باشد.

رضایی گفت: در 20 سال گذشته با جامعه جدیدی روبرو هستیم. اگر با مشکلات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و… مواجه شدیم باید به ارزش های انقلاب رجوع کنیم. اگر به ارزش های انقلاب برگردیم، کارآمدی در کشور اصلاح می شود.

وی تصریح کرد: بنابراین اگر شما (داوطلبان) به مجلس بروید باید برای تقویت ارزش های انقلاب در جامعه برنامه داشته باشید. اگر به اطلاعیه شورای وحدت درباره ارزش های انقلاب نگاه کنیم، می بینیم که مطالبی وجود دارد که جان تازه ای به جامعه می بخشد.

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: وقتی مسائل خارج از ایران را بررسی می کنیم رهبر انقلاب با سیاست بازدارندگی و صلح سازی در منطقه کارهای بزرگی انجام داده اند. اگر ما توانستیم کارهای بزرگی در منطقه انجام دهیم به برکت سیاست بازدارندگی است و حرف هایی که درباره کشور ما در منطقه می گویند دروغ است.

رضایی همچنین گفت: سیاست خارجی و داخلی ما برخاسته از ارزش های انقلاب است که باید حفظ، تقویت و توسعه یابد و از جمله مسائلی که به ذهن متبادر می شود و باید با کمک متقابل آن را تقویت کنیم، ارزش برادری و برادری است. بهره وری.

یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف جامعه بازگشت به برادری است. کار مهم دیگر ایجاد کارایی است. امروز در کشور به کارآمدی نیاز مبرم داریم. ساختارهای موجود در کشور ما باید از منظر کارآمدی اصلاح شود.

وی افزود: برادری و کارآمدی دو ارزش انقلاب است و اگر بخواهیم به توحید کلمه و کلمه توحید احترام بگذاریم باید به این دو توجه کنیم.

رضایی تاکید کرد: برای حل مشکلات کشور نیازمند جبهه ای متحد و قدرتمند در پشت سر رهبری انقلاب اسلامی هستیم. از همه جریان های انقلابی می خواهیم با هم متحد شوند و این جبهه قوی را تشکیل دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.