افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

رضایی: رئیس جمهور باید در سازمان ملل از ظلم و حق خواهی مردم ایران صحبت کند

  • کد خبر : 373472
رضایی: رئیس جمهور باید در سازمان ملل از ظلم و حق خواهی مردم ایران صحبت کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: انتظار می رود رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد مظلومیت و حق خواهی ملت ایران را بازگو کند و تصویری واقع بینانه از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را به جهانیان نشان دهد. ابراهیم رضایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سفر […]

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: انتظار می رود رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد مظلومیت و حق خواهی ملت ایران را بازگو کند و تصویری واقع بینانه از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را به جهانیان نشان دهد.

ابراهیم رضایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک برای شرکت در هفتاد و نهمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اظهار کرد: انتظار می رود رئیس جمهور با اقتدار در سازمان ملل صحبت کند نه از موضعی که از دیدگاه انفعال و همچنین محافظت از خود در برابر کشورهای غربی.” بدهکار را نشان ندهید زیرا امروز ما در مقابل غرب در جایگاه طلبکار هستیم و غرب باید پاسخگوی اقدامات خود علیه کشور ما و دیگر کشورهای مظلوم باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: رئیس جمهور باید در سازمان ملل مظلومیت و حق خواهی ملت ایران را محکوم کند و تصویری واقع بینانه از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت به جهانیان نشان دهد. جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت در خط مقدم مبارزه با تروریسم و ​​دفاع از حقوق بشر قرار دارند.

رضایی با بیان اینکه رئیس جمهور باید در سازمان ملل متحد از عدالت و ظلم به ملت فلسطین دفاع کند، افزود: انتظار می رود رئیس جمهور صدای مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان مظلوم منطقه باشد.

وی در پایان گفت: رئیس جمهور در سخنرانی های خود در سازمان ملل باید به جنایات غرب علیه کشورمان در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی اشاره کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.