افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

رضاییان با دقت بیشتری حمله کند!

  • کد خبر : 233907
رضاییان با دقت بیشتری حمله کند!

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، خوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال گفت: عید نوروز برای ایران و مسلمانان نزدیک است و عید پر برکتی داشته باشید. بازی فردا برگزار می شود و نمی دانیم نتیجه چه […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، خوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال گفت: عید نوروز برای ایران و مسلمانان نزدیک است و عید پر برکتی داشته باشید. بازی فردا برگزار می شود و نمی دانیم نتیجه چه می شود، بنابراین می توانیم راحت صحبت کنیم. در بازی قبلی خارج از خانه نتیجه خوبی گرفتیم و امیدواریم فردا هم این وضعیت ادامه داشته باشد. شرایط هر دو تیم یکسان است و نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی در خصوص بهترین و تلخ ترین اتفاق سال گذشته تصریح کرد: اگر برخی اتفاقات را کنار بگذاریم سال خوبی بود. البته الان مریضم و انرژی همیشگیمو ندارم!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خصوص اینکه جای پشت رامین رضاییان همیشه خالی است، گفت: رضاییان بازیکنی است که درگیر می شود و انرژی و حمله زیادی دارد. وقتی رضاییان حمله می کند تیم باید جبران کند. پارسال بازیکنی مثل مسعود ریگی داشتیم که ثابت بود و پشت سر رضاییان پوشش می داد. در ابتدای فصل کریمی و قربانی کنار هم بودند و این جو را جبران کردند. اکنون شرایط سخت است و تلاش می کنیم مشکل را حل کنیم. رضاییان هم باید شرایط را درک کند و با دقت بیشتری حمله کند و فضای پشت سرش را سریعتر بپوشاند و جبران کند.

مورائیس ادامه داد: در ابتدای فصل بازیکنی مثل حسینی از مس رفسنجان را می خواستیم که راهی تراکتورسازی تبریز شد و قصد داشتیم او را به جای مسعود (ریگی) جذب کنیم. رامین رضاییان نسبت به گذشته تغییر کرده و پیشرفت کرده و کارهای مهمی برای تیم انجام می دهد.

وی در خصوص صحبت هایش برای هواداران سپاهان برای بازی فردا گفت: برای هواداران سال آینده روز خوبی را برای همه فوتبالدوستان و ایرانیان آرزو دارم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت در نیم فصل دوم نیازی به بازیکن نداشت اما بازیکنانی آمدند که به نظر می رسید نظر او بر اساس همین فعالیت جذب نشد. اگر قرار بود کاری را که می خواستیم انجام دهیم و نشد، نباید پشیمان باشیم. ما بازیکنان خوبی داریم و باید تلاش کنیم. گاهی شرایط به نفع واقف نبوده است، اما باید تلاش کنیم تا به خواسته خود برسیم. همه ما رویاهایی داریم که ممکن است نتوانیم به آنها برسیم. محدودیت هایی وجود دارد که طبق آنها می توانیم برخی چیزها را داشته باشیم و برخی دیگر را نداشته باشیم. شاید کسی در گروه شما تویوتا بخواهد که توانایی خرید آن را نداشته باشد.

مورائیس تصریح کرد: به عنوان مربی یک باشگاه هیچ بازیکنی نیست که زیر نظر مربی وارد باشگاه نشود به همین دلیل می توان گفت ما در یک باشگاه فوتبال کار می کنیم و به آن تیم می گویند. همه چیز را می توان به صورت تیمی انجام داد. این چیزی نیست که کسی را مقصر بدانیم. وقتی به عنوان یک تیم کار می کنیم، همه مسئول هستیم. اینطور نیست که وقتی می‌بریم بگوییم کار تیم است و وقتی می‌بازیم بگوییم کار تیم نیست. ما نباید کسی را مقصر بدانیم و آدمی نیستیم که کسی را مقصر بدانیم. مسئولیت چندین مورد را بر عهده گرفته ام. من در یک تیم هستم و مانند یک بازیکن بازی می کنم. در حال حاضر، ما شرایطی که داشتیم و چیزهایی که در اختیارمان بود و گزینه هایی که می خواستیم را داشتیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=233907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.