افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

رضایت ده روسی از بازی سردار آزمون: خوشم آمد

  • کد خبر : 207314
رضایت ده روسی از بازی سردار آزمون: خوشم آمد

آفتاب نیوز: نیمه اول را دوست نداشتم و عصبی بودم، سپس با کارت زرد هویسن و هوی های استادیوم، نگه داشتن او بسیار خطرناک بود. از زمانی که به تیم آمدم نیمه اول را دوست نداشتم. دانیله دروسی سرمربی رم در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت. ما هرگز اینگونه تحت فشار نبوده ایم. به تیم حریف […]

آفتاب نیوز:

نیمه اول را دوست نداشتم و عصبی بودم، سپس با کارت زرد هویسن و هوی های استادیوم، نگه داشتن او بسیار خطرناک بود. از زمانی که به تیم آمدم نیمه اول را دوست نداشتم. دانیله دروسی سرمربی رم در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت. ما هرگز اینگونه تحت فشار نبوده ایم. به تیم حریف تبریک می گویم، مربی آنها را می شناسم. گفتم با جرات بازی می کند اما نمی توانند اینطور به ما فشار بیاورند. “از این موضوع عصبی بودم.”

آیا در نیمه دوم کنترل بیشتری روی پیشرفت بازی داشتید؟

بله کاملا درسته در نیمه اول اشتباه کردم، تیم عوض کردم. داشتن یک هافبک و یک هافبک تهاجمی با توانایی دریبل زدن برای ما کارساز بوده است. امروز یک بازیکن تهاجمی تری مثل آزم را وارد کردم. آنها کارهایی هستند که می توان انجام داد، اما شما باید آنها را امتحان کنید، ما فقط یک روز فرصت داشتیم. من اشتباه کردم، اما این هم یک تجربه است. نیمه دوم را خیلی دوست داشتم. باید تجزیه و تحلیل کنیم که چه اتفاقی افتاده و چه چیزی جواب نداده است.

جانشین روملو لوکاکو شود؟

این یک تغییر تاکتیکی بود. من دوست نداشتم که آنها با دو مهاجم بازی می کردند. روملو امسال 1000 بازی انجام داده است، ما به او نیاز داریم. در نیمه اول بد، ازوم را بیشتر دوست داشتم و او را در زمین نگه داشتم. من مربی هستم و انتخاب می کنم، باید انتخاب کنم که چه کسی بازی کند. این یک شکست برای روملو نیست. بازی کردن برای او سخت بود زیرا نیمه اول بدی را پشت سر گذاشتیم و مالکیت توپ چندانی در اختیار نداشتیم. وقتی همه بازی می کنند، مسئولیت به عهده مربی است. اگر برخی از آنها بد بازی می کنند، می توانید بازیکنان را مقصر بدانید.

آیا دوست داشتید امتحان بدهید؟

او یک مهاجم کاذب در مرکز زمین یا یک هافبک تهاجمی کاذب در حمله است. ایده من این بود که حسام اعور را که بازیکن با کیفیت دیگری است بازی کند. اما بعد دیدم که تست خوب کار می کند. با این حال، بیشتر طول کشید تا این هارمونی را پیدا کنم، اما آن را دوست داشتم.

پخش زنده اولین بازی اروپایی در المپیکو در روز پنجشنبه؟

خوشحالم که اینجا هستم و همه این اولین ها را تجربه می کنم. امروز هیجان زده بودم چون اولین بازی خارج از خانه ما بود. این چیزها همیشه من را هیجان زده می کند، آنها من را به عنوان یک بازیکن هیجان زده می کنند. اکنون دنیای جدیدی وجود دارد که من دوباره آن را کشف می کنم. این شب ها برای من خوب است و حالم را خوب می کند. تا زمانی که این روند ادامه داشته باشد، من 100 درصد برای موفقیت خواهم داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=207314

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.