افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

رصد بازار همدان با تشکیل 26 تیم بازرسی

  • کد خبر : 114329
رصد بازار همدان با تشکیل 26 تیم بازرسی

مرضیه یونسی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: همزمان با سالروز تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی، رزمایش سراسری سازمان تعزیرات حکومتی به دستور معاونت، علاوه بر استان همدان در همدان نیز برگزار می شود. وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی. مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: در این طرح 26 تیم بازرسی در قالب گشت های […]

مرضیه یونسی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: همزمان با سالروز تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی، رزمایش سراسری سازمان تعزیرات حکومتی به دستور معاونت، علاوه بر استان همدان در همدان نیز برگزار می شود. وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: در این طرح 26 تیم بازرسی در قالب گشت های مشترک در سطح استان از انواع بازارها بازدید می کنند.

مرضیه یونسی گفت: در این طرح ابداعی بازرسان و کارشناسان سازمان دامپزشکی، صمت، جهاد کشاورزی، پلیس امنیت اقتصادی، بهداشت، استاندارد و اتاق اصناف حضور دارند.

یونسی افزود: از ابتدای سال تاکنون 8 هزار و 377 پرونده به استانداری ارجاع شده که 98 درصد آن رسیدگی و رای مربوطه صادر شده است.

وی گفت: از این تعداد 780 فقره تخلف مربوط به نانوایی ها، 203 مورد تخلف مرغ فروشی ها، 141 فقره تخلف لوازم یدکی و تعمیرکاران، 121 مورد مربوط به میوه فروشی ها و 42 مورد مربوط به تخلفات مرغداری بوده است. به کشتارگاه. .

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون در راستای اجرای طرح های مختلف، 681 تیم بازرسی گشت مشترک، 6 هزار و 328 مورد بازرسی و یک هزار و 335 گزارش تخلف تهیه و برای رسیدگی به شعب کیفری دولت ارسال شده است.

یونسی گفت: این در حالی است که تنها 43 پرونده برای مجازات احتکار به دولت ارسال شده و بیش از 12 میلیارد و 758 میلیون ریال برای متخلفان محکوم شده است.

یونسی گفت: در پرونده های مربوط به قاچاق کالا و ارز، بهداشت و درمان و کالا و خدمات، متخلفان به بیش از 40 هزار میلیارد ریال محکوم شده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=114329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.