افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

رشد 6 پله ای ایران در زمینه استانداردسازی در 2 سال گذشته

  • کد خبر : 210923
رشد 6 پله ای ایران در زمینه استانداردسازی در 2 سال گذشته

به گزارش بازار، مهدی اسلام پناه مدیرعامل سازمان استاندارد ایران در مراسم جشنواره ملی تولید- افتخار ملی گفت: عصر کنونی عصر دیجیتال است و باید از فرصت های موجود برای بهبود وضعیت کسب و کار و ارتقای آن استفاده کرد. تولید ملی، زیرا افزایش تولید به صورت مستقیم در بهبود وضعیت اقتصادی جامعه موثر است. […]

به گزارش بازار، مهدی اسلام پناه مدیرعامل سازمان استاندارد ایران در مراسم جشنواره ملی تولید- افتخار ملی گفت: عصر کنونی عصر دیجیتال است و باید از فرصت های موجود برای بهبود وضعیت کسب و کار و ارتقای آن استفاده کرد. تولید ملی، زیرا افزایش تولید به صورت مستقیم در بهبود وضعیت اقتصادی جامعه موثر است.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به تاریخچه این سازمان اشاره کرد و افزود: 100 سال از عمر سازمان ملی استاندارد ایران می گذرد و در بین 168 کشور عضو سازمان بین المللی استاندارد. ، ما با 60 کشور در زمینه استانداردسازی و صدور گواهینامه همکاری داریم.

اسلام پناه با اشاره به جایگاه سازمان ملی استاندارد ایران گفت: خوشبختانه در دو سال اخیر توانسته ایم از رتبه بیست و ششم جهان به رتبه بیست و ششم جهان صعود کنیم. پیشی گرفتن از کشورهای اتریش و برزیل، اتفاقی که در دو سال گذشته افتاد.” Es.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه برای داشتن ایران قدرتمند برای نسل فعلی و آینده همه باید به سمت استاندارد حرکت کنند، تصریح کرد: همکاری بخش خصوصی با دولت می تواند منجر به تولید داخلی قدرتمند و باکیفیت شود تا کالا و خدمات می توانند وارد چرخه اقتصاد بین المللی شده و به هم متصل شوند، بنابراین مقیاس اقتصاد کشور گسترده تر می شود.

وی سهم و مزیت استاندارد را در تسخیر بازارهای جهانی نشان داد و گفت: وقتی فرهنگ یک شرکت اقتصادی در مدار کیفیت قرار گیرد طبیعتاً منجر به تولید محصولات بهتر و باکیفیت تر، رضایت مشتری و کسب و کار پایدار می شود. .

اسلام پناه «تولید در کشور» را در گروه تولیدکنندگان مقدس دانست و افزود: باید تلاش کنیم تا زمینه ورود به بازارهای جهانی را فراهم کنیم و این جز با یک زبان مشترک که هنجار بیش نیست امکان پذیر نخواهد بود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران تقویت و توسعه استانداردها را باید همراه با نوآوری دانست و تصریح کرد: امروز 131 استاندارد بین المللی تحت رهبری جمهوری اسلامی ایران و بدون شک با کمک به تصویب رسیده است. از بخش خصوصی، این تعداد طبق استانداردهای بین المللی می تواند به هزاران نفر افزایش یابد.

در پایان این جشنواره از واحدهای تولیدی نمونه بخش خصوصی کشور در سال 1402 که عملکرد آنها در مقایسه با سال 1401 مورد بررسی قرار گرفت، قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=210923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.