افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

رشد 5 برابری بودجه منطقه جنوب تهران در دوره ششم قانونگذاری شورای شهر

  • کد خبر : 409054
رشد 5 برابری بودجه منطقه جنوب تهران در دوره ششم قانونگذاری شورای شهر

به گزارش رکنا، میشم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران به همراه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه پس از بازدید از پروژه های عمرانی بومی منطقه 19 در «طرح پیگیری 3»، در جلسه بررسی مطالبات شهروندان، نخبگان و معتمدین محلی که در ساختمان شهرداری منطقه 19 برگزار شد، حضور یافتند. مظفر در این […]

به گزارش رکنا، میشم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران به همراه اعضای کمیسیون برنامه و بودجه پس از بازدید از پروژه های عمرانی بومی منطقه 19 در «طرح پیگیری 3»، در جلسه بررسی مطالبات شهروندان، نخبگان و معتمدین محلی که در ساختمان شهرداری منطقه 19 برگزار شد، حضور یافتند.

مظفر در این جلسه گفت: شورای ششم در بودجه ریزی با دو رویکرد مهم به مناطق جنوب شهر تهران توجه ویژه ای داشته است. رویکرد اول عدالت و تخصیص منابع به این مناطق است که منجر به افزایش پنج برابری بودجه منطقه 19 شد و بودجه این منطقه در سال 1400 حدود 180 میلیارد تومان بود و اکنون به 1100 افزایش یافته است. میلیارد تومان در سال 1403.

و افزود: رویکرد دوم بودجه مشارکتی است که در طرح های «رصد» و «من شهردار هستم» انجام شد. از طریق این دو طرح توانستیم 6000 پروژه توسعه محلی را با نظر شهروندان شناسایی کنیم که از این تعداد بیش از 220 پروژه مربوط به منطقه 19 است. پیشرفت فیزیکی پروژه های مستمر محلی 100 درصد و پروژه های غیر مستمر حدود 60 درصد در سال جاری بوده است. .

عضو شورای شهر تهران ضمن تاکید بر رفع کمبود سرانه های فرهنگی، آموزشی، ورزشی و درمانی در منطقه 19 تصریح کرد: در برخی مناطق با چالش هایی مانند ساخت و سازهای غیرمجاز و غیرایمن مواجه هستیم که مشکلاتی را ایجاد کرده است. . برای مالکان ساختمان دارای مجوز

مظفر در تشریح اقدامات اجرایی منطقه گفت: در سه سال اخیر حدود 78 هزار تن در منطقه آسفالت شده که تاثیر بسزایی در بهسازی معابر و رفع بوی نامطبوع داشته است. همچنین در این مدت مرمت و بهسازی مساها و دره ها به طول تقریبی 102 کیلومتر و پیاده روسازی در محلات به مساحت 33 هزار متر مربع انجام شد.

وی همچنین به پروژه های فاضلاب و بازیافت آب اشاره کرد و گفت: در پروژه رصد 2 پروژه کانال کشی و ساماندهی فاضلاب خیابان مرکزی سهیل انجام شد که شهروندان را با مشکلات جدی مواجه کرد. همچنین تصفیه خانه آب خلیج فارس با ظرفیت 7000 مترمکعب جهت استفاده در آبیاری فضای سبز منطقه افتتاح شد.

مظفر از ایجاد و بازسازی 10 زمین چمن مصنوعی در محله های مختلف منطقه 19 خبر داد و افزود: هرچند شهرداری در توسعه منطقه تلاش خوبی داشته و بودجه منطقه 19 5 برابر شده است، اما همچنان وجود دارد. کار برای انجام دادن

وی با اشاره به اهداف طرح رصد گفت: شورای شهر تهران در طرح رصد بودجه ریزی مشارکتی را در این مدت دنبال کرده و نیازها و اولویت های شهروندان را برای تعریف پروژه ها با بازدید از محله ها شناسایی کرده است. با توجه به رشد بودجه مناطق جنوب به ویژه منطقه 19 از شهروندان دعوت می کنیم با ثبت نظرات خود در سامانه «من شهردار» اولویت های پروژه را مشخص کنند.

یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: قبل از شروع تدوین بودجه سال آینده، شهروندان منطقه 19 می توانند پروژه های مورد نظر خود را از طریق سامانه «من شهردار» ثبت نام کنند تا در سال چهارم اجرای پروژه ها آغاز شود. مطابق با نظر شهروندان خواهد بود. با توجه به اقدامات گسترده ای که در حوزه حمل و نقل و شبکه راه ها انجام شده است، همچنان برای داشتن سرمایه ای بر عزت مردم نیازمند همکاری بیشتر هستیم.

در ادامه جلسه شهروندان و نخبگان منطقه نوزدهم به بیان مشکلات محلات و ارائه پیشنهادات خود برای رفع مشکلات موجود پرداختند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.