افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

رشد میم کوین PEPE با افزایش بازار سکه میم

  • کد خبر : 378876
رشد میم کوین PEPE با افزایش بازار سکه میم

در هفته گذشته قیمت سکه میم پپه بیش از 30 درصد افزایش یافته و حجم معاملات نقدی آن نیز سه برابر شده است. این رشد چشمگیر نشان دهنده توجه مجدد سرمایه گذاران به این ارز دیجیتال است که در ابتدا به عنوان یک شوخی معرفی شد، اما اکنون توانسته توجه معامله گران جدی را به […]

در هفته گذشته قیمت سکه میم پپه بیش از 30 درصد افزایش یافته و حجم معاملات نقدی آن نیز سه برابر شده است. این رشد چشمگیر نشان دهنده توجه مجدد سرمایه گذاران به این ارز دیجیتال است که در ابتدا به عنوان یک شوخی معرفی شد، اما اکنون توانسته توجه معامله گران جدی را به خود جلب کند.

به گزارش اسمارتک نیوز، تحلیلگران بر این باورند که افزایش اخیر حجم معاملات و قیمت PEPE ممکن است به دلیل تغییرات مثبت در بازار ارزهای دیجیتال و همچنین هیجانات پیرامون این توکن باشد. با وجود نوسانات زیاد، Pepe همچنان یکی از بحث برانگیزترین و محبوب ترین توکن ها در جامعه ارزهای دیجیتال است.

رشد مداوم میم سکه PEPE

در راستای بهبود کلی ممکوین ها در بازار کریپتو، پپ، ممکوین مبتنی بر اتریوم، در هفته گذشته بیش از 33 درصد افزایش یافته است.

این توکن، در زمان نگارش این مقاله، با قیمت 0.000010 دلار معامله می شود و به بالاترین سطح قیمت خود از 3 آگوست رسیده است، و همچنین رشد 68 درصدی از پایین ترین طبقه محلی خود در 6 سپتامبر داشته است.

نمودار قیمت روزانه PEPE – منبع: TradingView

همزمان با رشد قیمت پپه، فعالیت معاملاتی این توکن نیز افزایش یافته است. حجم معاملات اسپات PEPE در 27 سپتامبر (6 مهر) به 1.3 میلیارد دلار رسید و در 24 ساعت گذشته 35 درصد و در هفت روز گذشته 316 درصد افزایش یافته است.

ارزش بازار پپه بار دیگر از مرز 4 میلیارد دلار عبور کرد و جایگاه خود را به عنوان سومین سکه بهترین میم در بازار تثبیت کرد. همچنین این میم کوین در 15 مهرماه بیشترین حجم تراکنش را به ثبت رسانده و با بیش از 700 میلیون دلار حجم تراکنش از دوج کوین پیشی گرفته است.

سرانجام، پس از هفته‌ها اقدام جانبی قیمت، به نظر می‌رسد PEPE در حال بازیابی جایگاه خود است.

میم کوین های بازار کریپتو سبز پوشیده شده اند

رالی PEPE در 27 سپتامبر (6 اکتبر) بازتابی از روند صعودی قیمت کل memecoin ها است. اکثر memecoin ها در هفته گذشته سودهای دو رقمی را تجربه کرده اند. دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)، دو تا از برترین ممکوین های بازار، در هفت روز گذشته به ترتیب 20.7 و 50 درصد افزایش قیمت داشته اند.

Memecoin Dogwifhat که مبتنی بر بلاک چین سولانا است، رشد هفتگی 31 درصدی را ثبت کرد، در حالی که توکن برت مبتنی بر شبکه Base (BRETT) نیز در مدت مشابه 28 درصد افزایش یافت.

عملکرد ممکوین های برتر بازار - منبع: CoinGeckoعملکرد ممکوین های برتر بازار - منبع: CoinGecko
عملکرد برترین memecoin های بازار – منبع: CoinGecko

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، این رالی عظیم ارزش کل بازار ممکوین‌ها را به ۵۳.۷ میلیارد دلار رسانده است که نسبت به هفته گذشته ۳۴.۵ درصد افزایش یافته است.

ارزش بازار و حجم معاملات میم کوین - منبع: CoinMarketCapارزش بازار و حجم معاملات میم کوین - منبع: CoinMarketCap
ارزش بازار و حجم معاملات میم کوین – منبع: CoinMarketCap

همچنین تنها در 24 ساعت گذشته، ممکوین ها بیش از 8.5 میلیارد دلار حجم معاملات را به ثبت رسانده اند. این بهبود توسط سرمایه گذارانی انجام می شود که بار دیگر به دارایی های پرریسک تر مانند memecoins روی آورده اند.

داده های پلتفرم Alternative (Alternative) که احساسات و عواطف پیرامون ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل می کند، نشان می دهد که تغییری در احساسات بازار ایجاد شده است. به طوری که شاخص ترس و طمع کریپتو با قرار گرفتن در محدوده 61 وارد منطقه “طمع” شد که این رقم نسبت به یک ماه قبل که این شاخص در سطح 30 و در حالت “ترس” قرار داشت بهبود یافته است.

شاخص ترس و طمع - منبع: جایگزینشاخص ترس و طمع - منبع: جایگزین
شاخص ترس و طمع – منبع: جایگزین

میم سکه پپه در حال شکستن روند نزولی

در 20 سپتامبر (30 شهریور)، قیمت PEPE از یک کانال نزولی موازی خارج شد و حرکت صعودی آن باعث شد EMA های 50 روزه، 100 روزه و 200 روزه از مقاومتی به حمایت تبدیل شوند.

کریپ‌جک (کریپتوجک) تحلیلگر معروف، در 27 سپتامبر (6 مهر) در پلتفرم X اعلام کرد:

قیمت PEPE از کانال نزولی خارج شد. انتظار دارم این روند صعودی ادامه داشته باشد.

در کوتاه مدت، گاوها احتمالا به روند خود ادامه می دهند و به سمت سطح مقاومت کلیدی در 0.00001260 دلار حرکت می کنند.

نمودار قیمت روزانه PEPE - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه PEPE - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه PEPE – منبع: TradingView

افزایش شدید شاخص قدرت نسبی (RSI) و قرار گرفتن آن در محدوده اشباع بیش از حد (73) بر تسلط خریداران در بازار تاکید می کند. با این حال، شرایط خرید بیش از حد می‌تواند فرصت‌هایی برای کسب سود فراهم کند و قبل از ادامه روند صعودی PEPE منجر به اصلاح جزئی شود.

مهمترین نقطه پشتیبانی درست بالای خط روند بالای کانال است. جایی که تمام میانگین های متحرک نمایی اصلی قرار دارند. از دست دادن این حمایت می‌تواند سناریوی نزولی را ایجاد کند که احتمالاً هدف آن کاهش به سطح 0.0000668 دلار تا 0.0000596 دلار است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-28 21:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=378876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.