افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
4

رسیدن به هدف تنها با دو ساعت فعالیت در روز به مدت دو سال!

  • کد خبر : 23498
رسیدن به هدف تنها با دو ساعت فعالیت در روز به مدت دو سال!

برای رسیدن به هدفت چیکار میکنی؟ همه ما اهدافی داریم که می خواهیم به آنها برسیم. کارهایی که واقعاً می خواهیم انجام دهیم اما آن را به تعویق می اندازیم تا موقعیتی پیش بیاید که هرگز انجام نمی دهیم! من در مورد دوش گرفتن، خوردن یا خوابیدن صحبت نمی کنم، بلکه چیزی که در مورد […]

برای رسیدن به هدفت چیکار میکنی؟ همه ما اهدافی داریم که می خواهیم به آنها برسیم. کارهایی که واقعاً می خواهیم انجام دهیم اما آن را به تعویق می اندازیم تا موقعیتی پیش بیاید که هرگز انجام نمی دهیم! من در مورد دوش گرفتن، خوردن یا خوابیدن صحبت نمی کنم، بلکه چیزی که در مورد آن صحبت می کنیم، غذای ذهن و روح انسان است.

امروز این چیزها فراموش شده است. ما به عنوان یک جامعه، بیش از حد بر کسب ثروت تمرکز می کنیم و به جای تمرکز بر دانش، مهارت ها و توانایی هایی که می توانیم از آنها برای کمک به دیگران و دنیا استفاده کنیم، بر کسب مادیات تمرکز می کنیم.

در زیر 10 مورد را بررسی می کنیم که اگر دو ساعت در روز به مدت دو سال وقت بگذارید، به آنها می رسید و به شما کمک می کند به اهداف خود برسید. این فهرست شامل آثاری است که اساتید و صاحب نظران آن را ارزشمند می دانند.

از این لیست برای بهبود مهارت هایی که دوست دارید داشته باشید استفاده کنید. اگر نمی دانید با کدام یک شروع کنید، یکی را انتخاب کنید و ادامه دهید. آن را به تعویق نیندازید زیرا نمی توانید تصمیم بگیرید. تصمیم بگیر و انجامش بده!

دو ساعت در روز به مدت دو سال وقت بگذارید و به این اهداف برسید.

1. با خانواده خود پیوند قوی تری ایجاد کنید

برخی از شما ممکن است فکر کنید “واقعا؟ آیا گذراندن وقت با خانواده در لیست شما اول است؟

حقیقت زندگی این است: ما از لحظه تولد در حال مرگ هستیم. هر چقدر هم که ناامید کننده است، نتیجه کار در آمبولانس است. ما باید خانواده، دوستان و عزیزان را در راس لیست اولویت های خود قرار دهیم. نمی دانیم چقدر زمان باقی مانده است.

یکی از مهم ترین کارهایی که باید انجام دهید این است که زمان با کیفیتی را با خانواده، دوستان و عزیزان خود بگذرانید. در حین انجام این کار، تلویزیون، تلفن، اینترنت یا هر چیز دیگری که حواس‌تان را پرت می‌کند خاموش کنید و توجه خود را روی افرادی که دوستشان دارید متمرکز کنید. به این ترتیب، نه تنها در مورد آنها اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد، بلکه ارتباط قوی تری نیز بین خود ایجاد خواهید کرد.

2.یک چرخش ذهنی یا فیزیکی 180 اسمارتک نیوز داشته باشید

لیست هایی از این دست اغلب در مورد ورزش و رژیم غذایی صحبت می کنند، اما به ندرت کاری برای رسیدن به آنها انجام می دهند. در 16 سال من در صنعت تناسب اندام، افرادی که متعهد به ورزش یک ساعت در روز، چهار تا شش روز در هفته هستند و به تغذیه خود توجه می کنند، در عرض سه ماه نتایج قابل مشاهده ای را مشاهده خواهند کرد!

تصور کنید اگر دو ساعت در روز به مدت دو سال ورزش کنید، چه نتایجی را می توانید به دست آورید.

3. بیش از 60 کتاب در مورد یک موضوع خاص بخوانید تا به متخصص شدن در آن موضوع نزدیک شوید.

کتاب های باکیفیتی بخوانید که به رشد شخصی یا حرفه ای شما کمک می کند. اگر این کار را دو ساعت در روز به مدت دو سال انجام دهید، 14 درصد از زمان لازم برای متخصص شدن را با موفقیت پشت سر خواهید گذاشت. اگرچه ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما با صرف این زمان، راه خود را راحت‌تر پیدا خواهید کرد.

حتی فقط یک ساعت مطالعه در روز می تواند مسیر شغلی شما را چندین برابر افزایش دهد. تاثیر دو ساعت در روز را تصور کنید!

کتاب های خود را در مورد یک موضوع خاص (یا موضوعاتی که نزدیک به موضوع شما هستند) انتخاب کنید و یادداشت برداری کنید. از یادداشت برداری در حاشیه کتاب یا حتی برجسته کردن جملات مهم نترسید. حتماً نظرات خود را در مورد اهمیت این موضوع برای شما یادداشت کنید. وقتی دوباره این کتاب را بخوانید متوجه خواهید شد که چقدر تغییر کرده اید و رشد کرده اید.

4. یک زبان دیگر (یا دو) یاد بگیرید.

یک زبان دیگر (یا دو) یاد بگیرید.من در سفرهایم به نقاط مختلف جهان متوجه شده ام که آمریکایی ها به اندازه اروپایی ها یا مردم کشورهای دیگر دنیا برای یادگیری زبان دیگری تلاش نمی کنند. شاید به این دلیل باشد که زبان آمریکایی زبانی است که بقیه دنیا سعی در یادگیری آن دارند، یا شاید به این دلیل که آمریکایی ها می توانند بدون نیاز به دانستن زبان دیگری به نقاط مختلف آمریکا سفر کنند.

یکی از کارهای جالبی که می توانید با دو ساعت در روز انجام دهید، یادگیری یک زبان جدید است. با تمرکز و تمرین خاص، می توانید به حرفه ای شدن در مکالمات پیشرفت کنید.

یادگیری یک زبان جدید سفر به مکان های جدید را بسیار هیجان انگیزتر می کند. شما می توانید به مکان های مختلف بروید، مکان هایی برای غذا خوردن پیدا کنید و چیزهایی را ببینید که برای یک توریست غیرممکن است، می توانید مانند یک شهروند همان کشور باشید.

روش های مختلف را برای یادگیری یک زبان جدید امتحان کنید و ببینید چه ترکیبی برای شما مفید است. هنگامی که اصول زبان مقصد خود را یاد گرفتید، یک متکلم بومی زبان مقصد خود را پیدا کنید و سعی کنید هفته ای یک یا دو ساعت با او تمرین کنید.

توصیه: ابتدا فقط روی یک زبان خارجی تمرکز کنید و در آن مهارت داشته باشید (حداقل بتوانید مکالمات خوبی داشته باشید). پس از این، می توانید یک زبان جدید را انتخاب کنید. فقط به یاد داشته باشید: تمرین باعث می شود زبان جدید در ذهن شما بماند.

به نظر من بعد از زبان انگلیسی، زبان های لاتین گزینه های خوبی هستند، ایتالیایی یکی از این زبان ها است و پس از یادگیری آن می توانید به سراغ زبان هایی مانند فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی یا رومانیایی بروید. این زبان ها از قوانین و ساختارهای مشابهی پیروی می کنند و همچنین حروف بسیار مشابهی دارند.

این به شما امکان می دهد ذهن خود را برای زبان های دشوارتر مانند روسی، چینی یا ژاپنی آماده کنید. از برنامه ها برای یادگیری زبان استفاده کنید.

5. درباره حوزه مورد علاقه خود بیشتر بدانید

هدفی را برای یادگیری در مورد رشته دیگری تعیین کنید، رشته ای که به شما علاقه دارد اما ربطی به شغل شما ندارد.

مطالعه دو ساعت در روز باعث می شود در رشته خود بسیار بیشتر یاد بگیرید. همچنین ذهن شما را از کار دور می کند و به ناخودآگاه شما اجازه می دهد در اوقات فراغت به کارهای بیشتری فکر کند. در نهایت، این به شما این امکان را می دهد که به خودتان فشار بیاورید و موضوعات جدید را به روش های چالش برانگیز یاد بگیرید.

این می تواند یک پروژه عالی باشد و شما می توانید فقط در دو ساعت در روز چیزهای زیادی یاد بگیرید!

6. با یک مربی به بهترین متخصص در زمینه خود تبدیل شوید

زیگ زیگلار به عنوان فروشنده برای یک شرکت کار می کرد و در همین شرکت بود که مربی خود را پیدا کرد. او از یک فروشنده با رتبه پایین به دومین فروشنده برتر شرکت خود تبدیل شد. او می‌گوید: «در اولین سال کارم به عنوان فروشنده توانستم چیزهای زیادی بفروشم: در سال اول ماشین، تلویزیون و مبلمانم را فروختم.

شما نیز می توانید در زمینه کاری خود به بهترین متخصص تبدیل شوید. مربی خود را پیدا کنید و هوشمندانه کار کنید. این به ارزش شرکت و حتی کل حرفه شما می افزاید.

اکثر معلمان وقت ندارند دو ساعت در روز را برای شما وقت بگذارند، اما می توانند وظایفی را به شما بدهند که بتوانید دو ساعت در روز روی آنها کار کنید.

7. گواهی خلبان، کاپیتان یا غواصی رسمی دریافت کنید

وقت گذاشتن برای کشف دنیا به روشی متفاوت، معنای جدیدی به زندگی شما می دهد. با این کار می‌توانید به مکان‌هایی بروید که افراد کمی به آنجا می‌روند و تجربیات جدید و منحصربه‌فردی را در اعماق اقیانوس‌ها یا آسمان کسب کنید.

کاری که انجام می دهید بسیار عجیب و جالب خواهد بود!

8. از طریق کارهای خیریه به جامعه خود کمک کنید.

وجه مشترک همه افراد موفق کار خیریه است. هیچ احساسی مانند دادن و انتظار هیچ چیز در عوض وجود ندارد. این ممکن است یکی از ساده ترین و با ارزش ترین چیزهای این لیست باشد.

9. یک کتاب بنویسید، یک وبلاگ راه اندازی کنید، یک کانال ویدیویی راه اندازی کنید، یا راه دیگری برای به اشتراک گذاشتن مهارت ها و دانش خود با جهان پیدا کنید.

نویسنده شدنتقریباً از هر 10 آمریکایی 8 نفر دوست دارند کتاب بنویسند. اما افراد کمی این کار را انجام می دهند و دلایل مختلفی برای این کار وجود دارد. بزرگترین مانع این است که چرا وقت بگذارید و کتابی بنویسید که ممکن است هرگز خوانده نشود.

افرادی که با آنها به عنوان مشاور کار کرده ام به من گفته اند که دوست دارند یک کانال ویدیویی یا وبلاگ راه اندازی کنند. این افراد نمی توانند افکار یا ایده های خود را به اشتراک بگذارند زیرا شروع یا ادامه این کار برای آنها دشوار است.

در حالی که ممکن است هر روز خیلی کارآمد نباشید، می توانید این دو کار را برای تکمیل کتاب خود انجام دهید:

  • گری واینرچوک می‌گوید: «باور نمی‌کنی، سند می‌کنی». این یک راه عالی برای راه اندازی موضوعات جدید و جالب و دادن نگاهی به دنیای شما به دیگران است.
  • اگر می‌خواهید بیشتر روی کارتان تمرکز کنید یا احساس می‌کنید مستندات برای شما کار نمی‌کنند، توصیه ان هدلی را امتحان کنید که «اولین پیش‌نویس زشت خود را بنویسید و از آن بگذرید».

پیش نویس اولیه زشت چیست؟ این یک پاک کن است که فقط برای شماست. اما نکته مهم ایجاد آن، ویرایش و بهبود آن است. یک جا ننشینید و به یک صفحه خالی خیره نشوید. فقط بنویسید این یکی از بهترین کارهایی است که می توانید در زندگی خود انجام دهید.

نکته: هنگام ایجاد یک کانال ویدیویی، به یاد داشته باشید که اکثر مردم اهمیتی نمی‌دهند که ویدیوهایشان حرفه‌ای به نظر برسد. مردم به دلیل محتوای شما به ویدیوهای شما می آیند و می خواهند کمک بگیرند. بنابراین دوباره به شما می گوییم که ادامه دهید و پست کنید. چند ویدیوی اول شما لازم نیست عالی باشند. بهترین محتوای خود را ارائه دهید و اجازه دهید مردم از شما بیاموزند.

10 کاری را که همیشه دوست داشتید انجام دهید انتخاب کنید و روی آن کار کنید.

به دوران کودکی خود برگردید و به یاد بیاورید که همیشه می خواستید انجام دهید اما آن را به تعویق انداختید. این را به خاطر بسپارید و انجام دهید.

بگذارید این لیست به شما یادآوری کند که اگر دو ساعت در روز وقت بگذارید، کارهای زیادی می توانید انجام دهید. شاید لازم باشد کارهایی را انجام دهید که مدتی طول می کشد. انجام دهید! از امروز شروع کنید و دو ساعت از روز خود را به آن اختصاص دهید. اجازه ندهید چیزی مانع موفقیت شما شود.

تداوم پادشاه سرزمین موفقیت است!

این مقاله در جولای 1402 به روز شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.