افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

رسوایی دختر شیرازی توسط نامزد نادانش + جزئیات

  • کد خبر : 166173
رسوایی دختر شیرازی توسط نامزد نادانش + جزئیات

به گزارش رکنا، سرهنگ امیرحسین سلیمانی رئیس پلیس فتای استان فارس اظهار کرد: خانمی 25 ساله با در دست داشتن مدارک قانونی به پلیس مراجعه و مدعی شد فردی ناشناس با ارسال تصاویر خصوصی او در شبکه اجتماعی است اینستاگرام و انتساب عناوین رذیله به قصد بدنام کردن اینجانب و خانواده ام است که رسیدگی […]

به گزارش رکنا، سرهنگ امیرحسین سلیمانی رئیس پلیس فتای استان فارس اظهار کرد: خانمی 25 ساله با در دست داشتن مدارک قانونی به پلیس مراجعه و مدعی شد فردی ناشناس با ارسال تصاویر خصوصی او در شبکه اجتماعی است اینستاگرام و انتساب عناوین رذیله به قصد بدنام کردن اینجانب و خانواده ام است که رسیدگی ویژه به این پرونده در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی گفت: پرونده اولیه با هماهنگی قضایی و با جمع آوری اسناد و مدارک مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا تشکیل شد، در نهایت متهم وی در یکی از محله های شیراز شناسایی و دستگیر شد.

این افسر پلیس با اشاره به اینکه متهم خواستگار سابق شاکی بوده و به دلیل مشکلاتی که با خانواده اش داشته دست به چنین اقدامی زده است، گفت: در ابتدا منکر ارتکاب عمل مجرمانه خود شد. اما این افسر پلیس پس از مواجهه با مدارک و مستندات جمع آوری شده توسط کارشناسان به جرم خود اعتراف و دلیل اقدام خود را انتقام از شاکی و خانواده وی اعلام کرد.

رئیس پلیس فتا استان فارس هرگونه توهین، توهین و انتشار تصاویر شخصی افراد را غیرقانونی دانست. فضای مجازی جرم محسوب می شود و عواقب جبران ناپذیری برای فرد دارد، از این رو رعایت اخلاق در فضای مجازی و به ویژه شبکه های اجتماعی حائز اهمیت است.

سرهنگ “سلیمانی” خاطرنشان کرد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است و کاربران می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir (بخش گزارشات مردمی) گزارش دهند. یا با شماره 096380 تماس بگیرید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=166173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.