افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

رسانه ها مسئولیت اصلی توضیح را دارند – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 227034
رسانه ها مسئولیت اصلی توضیح را دارند – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا حیدرنیا بعدازظهر شنبه در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز که در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: رشد سریع و سریع. و فناوری های جدید به ویژه در حوزه رسانه به گونه ای است که گاه افراد زیادی در این سرعت و شتاب […]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا حیدرنیا بعدازظهر شنبه در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز که در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: رشد سریع و سریع. و فناوری های جدید به ویژه در حوزه رسانه به گونه ای است که گاه افراد زیادی در این سرعت و شتاب پرتلاطم گرفتار می شوند.

وی تصریح کرد: امروز نقش رسانه ها در راه است گرفتن ذهن ها، افکار و اندیشه ها جسورانه هستند و قابل کتمان نیستند و به عقیده همه متفکران و تحلیل گران، این جهان در حال تبدیل شدن به میدان نبرد افکار، اندیشه ها و ذهن ها است. میزبان. اکنون در آینده ای دراز، جنگ از جغرافیای سرزمینی مرزها به حال و هوای دل ها و قلمرو ذهن ها رسیده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش استان البرز با اشاره به اینکه امروز تمام دنیا به صحنه نبردها و جنگ هایی تبدیل شده است که محدوده سرزمینی و جغرافیایی را رها کرده و به ذهن، اندیشه و اندیشه رسیده است، افزود: برخی کشورها گاهی اوقات در این سناریوی نبرد و درگیری نابرابر هستند.

سردار حیدرنیا تصریح کرد: در جنگ ترکیبی که دشمن علیه برخی کشورها به ویژه ایران به راه انداخته است، فضای درگیری پیچیده‌تر، ابعاد رویارویی گسترده‌تر و تهدیدها متنوع‌تر شده است. برنامه کوچک سلام کشورهای خواستار در سراسر جهان بر کسب ادراک، تفکر، نگرش و افکار مخاطب تمرکز می کنند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه جنگ شناختی شناخت مردم به ویژه نخبگان و جوانان را هدف قرار می دهد، تصریح کرد: در نبرد و جنگ روایات طرف پیروز است که می تواند اراده شما را در این غبارآلود و سنگین به دشمنتان دیکته کند. جو، یا برای خنثی کردن تأثیر اراده دشمن بر نسل خود.

وی تصریح کرد: دشمن در سال گذشته جنگ ترکیبی را علیه نظام و انقلاب آغاز کرد و در مدت کوتاهی سخت ترین نبرد تبلیغاتی و عملیات روانی تاریخ را علیه ملت انجام داد. در جنگ روایات، دشمن به راحتی می تواند جای حب و بغض، شهید و جلاد را عوض کند.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه قدرت رسانه به حدی است که می تواند واقعیت مجازی را جایگزین واقعیت واقعی کند، گفت: باید برای حضور مجاز آماده شویم. عمل و ایده های موثری را در این میدان جنگ آماده کنید. در این شرایط چاره ای جز تشکیل جبهه متحد جنبش انقلابی در مقابل هجمه های دشمن نداریم.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه این جبهه یکپارچه باید بتواند جبهه میدان نبرد خود را در برابر هجمه های دشمن تقویت کند و با دشمن مبارزه کند، خاطرنشان کرد: وظیفه حرکت انقلابی تجلیل از این گونه رویدادها و اعیاد است. شکل دادن گرفتن بین جریان انقلابی و شکوفایی استعدادها یک جبهه متحد وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه حرکت انقلابی باید با تقویت جبهه رسانه های مردمی در مقابل هجمه های همه جانبه دشمن ایستادگی کند، گفت: بهترین زبان برای جایگزینی یک موضوع در تفکر مخاطب، هنر است و زبان هنر به دریافت و رساندن پیام کمک می کند. مخاطبان. اعضای رسانه نیز وظیفه اصلی توضیح دادن خود را دارند. گری و مقام و مسئولیت او سنگین است.

سردار حیدرنیا تصریح کرد: استان البرز استانی با توانمندی های بالقوه است و شما کسانی که امروز در اینجا هستید جمعی از نخبگان هستید و انتظاری که از نخبگان می رود از عوام نیست. وظیفه اموال ایجاد امید در بین مردم، کمک به مسئولین برای گره گشایی و مطالبه گری است گری موضوعات مشکلات و معضلات مردم است تا بتوانیم هر چه سریعتر مشکلات استان را حل کنیم.

گفتنی است، همزمان با این مراسم، اختتامیه دهمین جشنواره شعر بسیج، یازدهمین جشنواره ادبیات داستانی و پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه بسیج نیز برگزار و از برگزیدگان تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=227034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.