افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
1

رسانه های صهیونیستی مدعی شدند که این پیام را از طریق مجارستان از ایران دریافت کرده اند

  • کد خبر : 316238
رسانه های صهیونیستی مدعی شدند که این پیام را از طریق مجارستان از ایران دریافت کرده اند

آفتاب نیوز: رسانه صهیونیستی و روزنامه نگار اسرائیلی «اکسیوس» مدعی شد ایران از طریق وزیر امور خارجه مجارستان از حمله تلافی جویانه خود به رژیم صهیونیستی اطلاع داده است. روزنامه صهیونیستی “جروزالم پست” در گزارشی اعلام کرد که اسرائیل کاتز وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: ایران تصمیم خود برای حمله […]

آفتاب نیوز:

رسانه صهیونیستی و روزنامه نگار اسرائیلی «اکسیوس» مدعی شد ایران از طریق وزیر امور خارجه مجارستان از حمله تلافی جویانه خود به رژیم صهیونیستی اطلاع داده است.

روزنامه صهیونیستی “جروزالم پست” در گزارشی اعلام کرد که اسرائیل کاتز وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: ایران تصمیم خود برای حمله به اسرائیل را به ما اطلاع داده و این پیام از طریق پیتر سیارتو، همتای مجارستانی وی ارسال شده است. من خودم آن را دریافت کردم.»

این نشریه اسرائیلی مدعی شد «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان در آخرین ساعات امروز – دوشنبه – در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه مجارستان از تصمیم ایران برای حمله به سرزمین های اشغالی خبر داده است. .

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با تاکید بر بیانیه خود گفت: جامعه جهانی باید قیمت هرگونه اقدام تجاوزکارانه ایران را بالا ببرد.

جروزالم پست در بخشی دیگر از مقاله خود نوشت: سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان در گفت وگو با وزیر امور خارجه بحرین از عزم ایران برای پاسخ به ترور اسماعیل هنیه، رهبر حماس، خبر داد. جنبش در تهران

از سوی دیگر، باراک راوید، روزنامه نگار اسرائیلی «آکسیوس» از سخنان مقامات ارشد رژیم صهیونیستی نوشت: وزیر امور خارجه مجارستان روز دوشنبه در تماس تلفنی با همتای اسرائیلی خود به وی گفت که ایران قبلاً به مجارستان اطلاع داده بود که در واکنش به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، به اسرائیل حمله خواهد کرد.

این در حالی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا نیز مدعی شد که این اطلاعات را از طریق هیچ منبع فوق سری به دست نیاورده است و گفت: طبق شنیده های ما، ایران امشب به اسرائیل حمله خواهد کرد.

این بیانیه روزنامه جروزالم پست و خبرنگار اکسیوس در حالی است که به گزارش رسانه عبری زبان «هاآرتص»، سیاست رژیم صهیونیستی در ترور رهبران مقاومت فلسطین و حزب الله لبنان نه تنها کمکی به این رژیم نمی کند، بلکه باعث خواهد شد. هزینه های این رژیم را بیش از گذشته افزایش دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=316238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.