افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

رسانه های صهیونیستی: حدود یک چهارم جمعیت اسرائیل خواهان مهاجرت هستند

  • کد خبر : 386804
رسانه های صهیونیستی: حدود یک چهارم جمعیت اسرائیل خواهان مهاجرت هستند

به گزارش ایرناشبکه کان افزود: این افراد سال گذشته اعلام کردند که در فکر خروج از اسرائیل هستند. در همین راستا، اداره مرکزی آمار رژیم غاصب اسرائیل در دوم اکتبر اعلام کرد که تعداد صهیونیست هایی که تصمیم به خروج از سرزمین های اشغالی فلسطین گرفته و حاضر به بازگشت نشدند، افزایش چشمگیری داشته است. […]

به گزارش ایرناشبکه کان افزود: این افراد سال گذشته اعلام کردند که در فکر خروج از اسرائیل هستند.

در همین راستا، اداره مرکزی آمار رژیم غاصب اسرائیل در دوم اکتبر اعلام کرد که تعداد صهیونیست هایی که تصمیم به خروج از سرزمین های اشغالی فلسطین گرفته و حاضر به بازگشت نشدند، افزایش چشمگیری داشته است.

همزمان با عملیات تهاجمی الاقصی توسط مقاومت فلسطین، سرزمین‌های اشغالی فلسطین افزایش «مهاجرت معکوس» صهیونیست‌ها را به ثبت رساندند، زیرا رسانه‌های اسرائیلی از تعداد زیادی صهیونیست صحبت می‌کردند که آنها را رها کرده بودند. سرزمین های اشغالی سرزمین های فلسطینی از آغاز جنگ غزه این کار را انجام می دهند.

آمارهای ارائه شده توسط اداره مرکزی آمار اسرائیل وابسته به رژیم صهیونیستی مربوط به تعداد صهیونیست هایی است که از آغاز عملیات طوفان الاقصی بین سال های 2023 تا 2024 اراضی اشغالی فلسطین را ترک کرده اند که این موضوع باعث نگرانی رسانه ها و رسانه های این رژیم شده است. آمار ارائه شده را “نگران کننده” توصیف کرد.

پایگاه اینترنتی روزنامه «یدیوت آحارنوت» رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که بیش از 55 هزار صهیونیست در سال 2023 بدون بازگشت از سرزمین های فلسطینی خارج شده اند که بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی اداره آمار، بیشترین تعداد صهیونیست ها از سرزمین های فلسطینی را به خود اختصاص داده است اسرائیل اشغال فلسطین مربوط به امسال است.

اداره آمار اسرائیل همچنین پیش بینی کرد که جنگ علیه ساکنان غزه که در 7 اکتبر 2023 آغاز شد، عقب نشینی اسرائیل را در سال 2024 افزایش خواهد داد.

بر اساس این آمار، حدود 55 هزار و 300 صهیونیست در سال 2023 اراضی اشغالی فلسطین را ترک کرده و در خارج از سرزمین های اشغالی فلسطین اقامت دائم گرفتند که به طور متوسط ​​از هر هزار صهیونیست ساکن در سرزمین های اشغالی، 5 نفر، 7 نفر هستند. توانسته اند اقامت دائم خارج از سرزمین های فلسطینی را دریافت کنند که این رقم نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است.

از سوی دیگر، در این مدت تنها حدود 27800 صهیونیست به اسرائیل بازگشتند که به طور میانگین از هر 1000 صهیونیست ساکن در سرزمین های اشغالی، 2.9 نفر را نشان می دهد که نشان دهنده رشد مهاجرت دائمی صهیونیست ها از سرزمین های اشغالی است. . است

همچنین آمارها نشان می دهد که تعداد مردان صهیونیستی که از سرزمین های اشغالی فلسطین خارج شده اند بیشتر از زنان صهیونیست بوده است، یعنی از هر هزار مرد صهیونیست مهاجرت کرده اند، در حالی که این رقم برای زنان صهیونیستی 5.5 است.

صهیونیست هایی که تصمیم به ترک سرزمین های اشغالی فلسطین گرفته اند دارای تحصیلات عالی هستند

این آمار همچنین نشان می دهد که 58.8 درصد از صهیونیست هایی که از سرزمین های اشغالی فلسطین خارج شده اند، در خارج از سرزمین های اشغالی فلسطین متولد شده اند، در حالی که 41.2 درصد آنها در سرزمین های اشغالی متولد شده اند.

در میان صهیونیست هایی که در خارج از سرزمین های اشغالی فلسطین به دنیا آمده اند و در سال 2023 سرزمین های اشغالی را ترک کرده اند، 72.3 درصد از کشورهای مشترک المنافع (مستعمرات سابق انگلیس)، 8.7 درصد از ایالات متحده، 4.2 درصد از فرانسه و 14.8 درصد اهل کشور هستند. کشورهای دیگر

آمارها نشان می دهد که بیشترین گروه سنی صهیونیست هایی که از سرزمین های اشغالی فلسطین خارج شده اند، 25 تا 44 سال سن دارند که اصلی ترین گروه سنی در بازار کار است.

بر این اساس درصد بالایی از صهیونیست هایی که از سرزمین های اشغالی فلسطین خارج شده اند دارای مدارک تحصیلی به ویژه در زمینه هایی مانند فناوری و اقتصاد هستند.

پیش از این رسانه های رژیم صهیونیستی خروج نیم میلیون صهیونیست از سرزمین های اشغالی فلسطین را در شش ماه نخست جنگ غزه تایید کرده بودند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.