افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 6 October , 2024
0

رسانه ملی برای ساخت فیلم و سریال حاج قاسم سلیمانی اقدام کند

  • کد خبر : 387609
رسانه ملی برای ساخت فیلم و سریال حاج قاسم سلیمانی اقدام کند

اطلاع رسانی کند خبرگزاری آنلاین ; شهباز حسن پور نماینده مردم کرمان و راور در دیدار با دکتر جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خواستار ساخت فیلم و سریال درباره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شد. فرمانده فقید سپاه قدس و فرمانده سابق لشکر 41 ثارالله، توسط صدا و سیما. وی در […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری آنلاین ; شهباز حسن پور نماینده مردم کرمان و راور در دیدار با دکتر جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خواستار ساخت فیلم و سریال درباره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شد. فرمانده فقید سپاه قدس و فرمانده سابق لشکر 41 ثارالله، توسط صدا و سیما.

وی در این دیدار گفت: در استان کرمان افراد سرافراز و سردارانی زندگی می کردند که از مفاخر ملی محسوب می شوند که متأسفانه هیچ حقی برای تکریم آنها قائل نشده است.

در همین راستا نماینده کرمان و راور از جمعی از کارگردانان و هنرمندان کشور خواست تا درباره سرداران سرشناس کشور از جمله سردار دلها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سردار حسین پورجعفری فیلم، سریال و مستند بسازند. ، شهید حسین یوسف الهی، شهید مقفوری، سردار شهید الله دادی، سردار شهید حاج مهدی طیاری و همچنین مفاخری چون حسین خان بچاقچی و امامزاده محمد (ع) کرمان.

وی افزود: استان کرمان دارای قابلیت های مختلفی در زمینه های فرهنگی، تاریخی و گردشگری است که متاسفانه به خوبی به جهانیان ارائه نشده است.

حسن پور تاکید کرد: شهر کرمان دارای 4 اثر ثبت جهانی است که بیشترین آمار را در بین شهرهای کشور به خود اختصاص داده است، بنابراین وجود تیم مجرب صدا و سیما در تولید و پخش مستند از توانمندی های استان به ویژه شهرهای کرمان و راور در شبکه های ملی و بین المللی وارد عمل شده و با توجه به پتانسیل موجود گردشگر را به استان کرمان جذب می کنند.

وی همچنین خواستار تامین تسهیلات، افزایش تجهیزات و بودجه صدا و سیمای مرکز استان کرمان شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=387609

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.