افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
5

رز باول «هیجان زده» از حضور در CFP توسعه یافته پس از مذاکرات طولانی

  • کد خبر : 1698
رز باول «هیجان زده» از حضور در CFP توسعه یافته پس از مذاکرات طولانی

لورا فاربر، رئیس کمیته مدیریت رز باول، گفت که قدیمی‌ترین کاسه فعال “هیچ قصدی” برای به تاخیر انداختن گسترش ندارد. لورا فاربر، یک وکیل حرفه ای، روز چهارشنبه خود را در یک دادگاه در حال دفاع از اظهارات خود دید، زمانی که نگاهی به وکیل مخالف خود انداخت و پیامی را به آنها رساند. فاربر […]


لورا فاربر، رئیس کمیته مدیریت رز باول، گفت که قدیمی‌ترین کاسه فعال “هیچ قصدی” برای به تاخیر انداختن گسترش ندارد.

لورا فاربر، یک وکیل حرفه ای، روز چهارشنبه خود را در یک دادگاه در حال دفاع از اظهارات خود دید، زمانی که نگاهی به وکیل مخالف خود انداخت و پیامی را به آنها رساند.

فاربر می‌گوید: «از او عذرخواهی کردم و به او گفتم که امروز باید استراحت‌های زیادی داشته باشم.

در یکی از مهم‌ترین روزهای ضرب‌الاجل در تاریخ فوتبال کالج، فاربر با موفقیت عمل شعبده بازی خود را به پایان رساند. به عنوان رئیس کمیته مدیریت رز باول، او در یک پرونده دادگاه بحث کرد و تصمیم طولانی مدت رز باول در مورد گسترش پلی آف فوتبال کالج را تکمیل کرد. قدیمی ترین بازی کاسه ای فعال موافقت کرد که قرارداد خود با CFP را اصلاح کند، راه را برای افزایش پلی آف از چهار تیم به 12 تیم در سال 2024 هموار می کند.

فاربر روز پنجشنبه می‌گوید: «ما هیچ قصدی برای بودن نداشتیم و باور نمی‌کردیم که تنها دلیل این اتفاق نباشیم.» بنابراین آنچه می توانم بگویم این است که از هیئت مدیره CFP قدردانی می کنیم. این توافقنامه شامل بازی Rose Bowl به عنوان بخشی از سیستم پلی آف است و ما مشتاقانه منتظر همکاری با آنها هستیم. زیرا همانطور که می دانید، این تازه شروع خواهد بود!»

مقامات رز باول و CFP در چند هفته گذشته غرق در مذاکرات بودند، درست تا روز چهارشنبه، تاریخی که مدیران CFP برای تصمیم نهایی تعیین کردند. رز در موقعیتی بود که به تنهایی گسترش پلی آف را به تاخیر انداخت. مقامات CFP قبل از پایان یافتن قرارداد با ESPN پس از پلی آف 2025، نیاز به توافق متفق القول از شش کاسه CFP برای گسترش پلی آف به 12 تیم داشتند. پنج مورد از شش مورد – شکر، پرتقال، فیستا، هلو و پنبه – از اصلاح قرارداد برای توسعه زودهنگام حمایت کردند.

رز تصمیم خود را به تعویق انداخت و در عین حال درخواست تضمین برای حفظ تاریخ و زمان سنتی خود (2 بعد از ظهر PT در 1 ژانویه) در تکرارهای بعدی پلی آف کرد، چیزی که هیئت اجرایی CFP آن را رد کرد. برای پلی آف بعد از سال 2025 تضمینی وجود ندارد زیرا هیچ قراردادی وجود ندارد.

در نهایت، رز کاسه هیچ درمان خاصی دریافت نکرد. بیل هنکاک، مدیر اجرایی CFP گفت: هیچ تضمینی یا امتیازی برای پلی آف آینده وجود ندارد. با این حال، هنکاک در چندین موقعیت در یک کنفرانس خبری 30 دقیقه‌ای پیشنهاد کرد که CFP تلاش خواهد کرد تا رز تاریخ و زمان خود را در صورت لزوم حفظ کند.

رز باول ممکن است در نهایت مجبور شود از زمان سنتی خود حرکت کند، اما همچنان بخشی از پلی آف گسترش یافته فوتبال کالج است.

جان مک کوی / AP

او گفت: “این به نفع همه است که هر چیزی که CFP در رز باول اتفاق می افتد در ساعت 2 بعد از ظهر PT آغاز شود.”

فاربر اذعان کرد که رز باول از CFP خواسته است که پنجره انحصاری خود را در هر مرحله پلی آفی که بعد از سال 2025 شروع می شود حفظ کند، اما در نهایت از این درخواست صرف نظر کرد. بازی آماده است تا در صورت نیاز با برنامه «انعطاف پذیر باقی بماند»، اگرچه قصد آنها این است که در 1 ژانویه باقی بمانند.

در پلی آف تازه ساخته شده، ممکن است دشوار باشد. در قالب توسعه یافته پلی آف که توسط روسای جمهور در 2 سپتامبر تصویب شد، شش کاسه میراث به صورت چرخشی میزبان مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی خواهند بود. در یک پنجره سه ساله، هر کاسه میزبان دو مرحله یک چهارم نهایی و یک نیمه نهایی خواهد بود.

به عنوان یک چهارم نهایی در سال های 2024 و 25، انتظار می رود رز کاسه تاریخ و زمان سنتی خود را حفظ کند. حداقل سه مرحله از چهار مرحله یک چهارم نهایی در روز سال نو در هر دو سال 24 و 25 آغاز می شود.

با این حال، در تکرار جدید پلی آف که از سال 2026 شروع می شود، دور ممکن است تاریخ تغییر کند. اگر فصل عادی یک هفته تغییر کند، نیمه نهایی می تواند در روز سال نو برگزار شود، چیزی که بسیاری معتقدند در نهایت اتفاق خواهد افتاد.

در این صورت، گل رز در 1 ژانویه هر سه سال یک بار آغاز می شود. در سال‌هایی که بازی CFP آن در روز سال نو برگزار نمی‌شود، رز می‌تواند دومین بازی را با تیم Pac-12 و Big Ten در طول پنجره زمانی سنتی خود برگزار کند.

مقامات به این ایده باز هستند اما تصمیمی نگرفته اند.

فاربر می‌گوید: «این زودهنگام است، زیرا تا زمانی که سیستم را نشناسیم، نمی‌دانیم. «برنامه چیست، چگونه کار می‌کند… ما حتی نمی‌توانیم در مورد آنچه که از من پرسیدی فکر کنیم. من نمی خواهم بگویم که در ترکیب است یا نه. فقط می‌خواهم بگویم در این مرحله زود است.»

به گفته فاربر، مذاکرات بین رز و CFP به دلیل مولفه مالی بیشتر از سایرین به طول انجامید. برخلاف سایر کاسه ها، رز یک قرارداد جداگانه با ESPN و همچنین قراردادی با Pac-12 و Big Ten دارد.

فاربر گفت، مشخص نیست که آیا این قراردادهای جداگانه قراردادی در مرحله پلی آف جدید ادامه خواهند داشت یا خیر. هنکوک در گذشته گفته است که CFP ترجیح می دهد همه قراردادها تحت چتر CFP باشد.

فاربر گفت: «ما در تمام مدت در حال مذاکره بودیم. در تمام مذاکرات، همیشه رفت و برگشت وجود دارد. و به‌عنوان تنها بازی کاسه‌ای با قرارداد پخش جداگانه، روان‌ترین روند نبود.»

او تکرار کرد که این کاسه هرگز برنامه ریزی نکرده بود که مانع گسترش اولیه شود. به گفته فاربر، اگرچه برخی از مقامات CFP نسبت به درخواست‌های رز باول ابراز ناامیدی کردند، اما این بازی «هیچ‌وقت» با حذف از پلی آف جدید تهدید نشد.

فاربر گفت: “از اتحاد تا BCS برای رسیدن به پلی آف چهار تیمی و اکنون تا پلی آف 12 تیمی آینده، ما راه هایی برای ادغام “بزرگ همه آنها” در همه آنها پیدا کرده ایم. ما مطمئن هستیم که یک پلی آف گسترده فرصت‌ها و فضای هیجان‌انگیز پس از فصل را ایجاد می‌کند و از پلی‌آف فوتبال کالج بسیار حمایت می‌کنیم و از اینکه بخشی از آن باشیم هیجان‌زده هستیم.

پوشش بیشتر فوتبال کالج:

  • میشیگان برای زنده ماندن از آسیب بلیک کوروم ساخته شده است
  • یک پلی آف 12 تیمی بعد از هفته سیزدهم CFB چگونه خواهد بود
  • کالب ویلیامز لحظه تاج گذاری خود را در سالنی احیا شده ارائه می دهد



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=1698

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.