افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
4

رزنیکوف: اوکراین در جنگ پیروز خواهد شد و سال آینده به ناتو خواهد پیوست! – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 34651
رزنیکوف: اوکراین در جنگ پیروز خواهد شد و سال آینده به ناتو خواهد پیوست!  – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

الکسی رزنیکوف وزیر دفاع اوکراین با اشاره به نشست سال آینده ناتو در واشنگتن گفت: احتمالا این نشست روز بسیار مهمی برای اوکراین خواهد بود. رزنیکوف در مصاحبه با CNN درباره نشست سال آینده ناتو در آمریکا گفت: چه کسی می داند؟! این می تواند روز بسیار مهمی برای اوکراین باشد. این پیش بینی من […]

الکسی رزنیکوف وزیر دفاع اوکراین با اشاره به نشست سال آینده ناتو در واشنگتن گفت: احتمالا این نشست روز بسیار مهمی برای اوکراین خواهد بود.

رزنیکوف در مصاحبه با CNN درباره نشست سال آینده ناتو در آمریکا گفت: چه کسی می داند؟! این می تواند روز بسیار مهمی برای اوکراین باشد. این پیش بینی من است.

وی در این گفت و گو با اعتراف به اینکه اوکراین تنها زمانی می تواند به ناتو بپیوندد که جنگ به پایان برسد، افزود: تا زمانی که جنگ ادامه داشته باشد، شانسی برای اجماع و رای وحدت رویه نداریم.

وزیر دفاع اوکراین در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است جنگ تا تابستان سال آینده به پایان می رسد، بلافاصله گفت: بله و ما در این جنگ پیروز خواهیم شد!

رزنیکوف امتناع دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از پذیرش فوری اوکراین در ناتو پس از پایان جنگ را کم اهمیت جلوه داد و گفت: “فکر نمی کنم لازم باشد.” روند پذیرش اوکراین خطی خواهد بود و در این بین ما به کار بر روی اصلاحات لازم ادامه خواهیم داد.

به گزارش CNN، وزیر دفاع اوکراین تاکید کرده است که نیاز به پذیرش این کشور در ناتو تنها با جنگ با روسیه تشدید شده است. ایالات متحده و کشورهای عضو ناتو گفته اند که عضویت اوکراین در ناتو در حال حاضر به دلیل جنگ با روسیه غیرممکن است. بایدن در اوایل این ماه گفت که معتقد نیست اوکراین برای عضویت در ناتو آماده است و افزود که برای برآوردن تمام شرایط ناتو، از دموکراسی‌سازی گرفته تا موضوعات مختلف، فرآیندی زمان‌بر خواهد بود.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین روز شنبه گفت که با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو درباره «رفع انسداد» کریدور غلات دریای سیاه تلفنی صحبت کرده است. این تماس تلفنی پس از تصمیم مسکو مبنی بر تعلیق توافق انتقال غلات اوکراین به کشورهای دیگر صورت گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.