افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

رزمندگان مقاومت در همه جبهه ها در انتظار ساعت صفر هستند نسل کشی اسرائیل نشانه شکست در میدان جنگ است

  • کد خبر : 404348
رزمندگان مقاومت در همه جبهه ها در انتظار ساعت صفر هستند نسل کشی اسرائیل نشانه شکست در میدان جنگ است

به گزارش بازار، عبدالباری عطوان، تحلیلگر جهان عرب در یادداشتی در رای الیوم با اشاره به حملات شکننده حزب الله علیه رژیم صهیونیستی نوشت: شگفتی های رهبری جدید حزب الله در دوره انتقالی قبل از 2017 چیست. مسابقه بزرگ؟ اهمیت اعدام فرمانده ارشد اسرائیل برای ریخته شدن خون شهید یحیی سنور توسط شیرمن های جبلیه […]

به گزارش بازار، عبدالباری عطوان، تحلیلگر جهان عرب در یادداشتی در رای الیوم با اشاره به حملات شکننده حزب الله علیه رژیم صهیونیستی نوشت: شگفتی های رهبری جدید حزب الله در دوره انتقالی قبل از 2017 چیست. مسابقه بزرگ؟ اهمیت اعدام فرمانده ارشد اسرائیل برای ریخته شدن خون شهید یحیی سنور توسط شیرمن های جبلیه چیست؟ چرا بنیامین نتانیاهو به خانه باز نمی گردد؟

وی افزود: رهبری جدید حزب الله مرحله دوم جنگ را با شلیک حدود 200 موشک در روزهای شنبه و یکشنبه به اهدافی در حیفا، نهاریه و صفد آغاز کرد که در نتیجه آن 30 سرباز کشته و زخمی شدند. این مقدمه ورود به جنگ شهری و استفاده از سلاح های جدید است که بارزترین آنها موشک های کروز و پهپادهای بسیار پیشرفته و گسترش جنگ فرسایشی دشمن است که تلفات و خسارات زیادی به همراه خواهد داشت. و سرنشینان را از نظر ذهنی درهم می ریزد.

این تحلیلگر عملیات های متعدد حزب الله علیه مراکز تجمع و پایگاه های نظامی و شهرک های الجلیل را مورد تاکید قرار داد و همزمان تحرکات ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه زمینی جنوب لبنان را در راستای استراتژی نظامی تثبیت شده خنثی کرد. برنامه ریزی شده است.

عطوان در ادامه به شناخت رسانه های صهیونیستی از آتش سوزی در منطقه الجلیل به دلیل شلیک راکت هایی که اطراف شهر صفاد را فراگرفت و 15 تیم آتش نشانی موفق به مهار آن نشدند، اشاره کرد.

این تحلیلگر افزود: آنچه مهمتر است این است که این حملات و آتش سوزی ها باعث کشته شدن یک نفر و فرار هزاران شهرک نشین به پناهگاه های امن در مرکز سرزمین های اشغالی شده است. این بدان معناست که حمله اسرائیل به لبنان نتیجه معکوس داشته است و وعده های نتانیاهو برای بازگرداندن شهرک نشینان به شهرک های خود در شمال فلسطین اشغالی نه تنها شکست خورده است، بلکه باعث افزایش تعداد پناهجویان از این مناطق شده و هزینه جنگ روزانه نصف می شود. . میلیارد دلار او آن را به دست اسرائیل می سپارد و این امر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اظهارات روز یکشنبه یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در خصوص نابودی حزب الله در مرز لبنان با فلسطین اشغالی، ادامه داد: این اوج دروغ و شیطنت است. اگر بنا به ادعای گالانت، ارتش اسرائیل موفق شد قدرت و کنترل حزب الله بر مرز لبنان را از بین ببرد، پس چرا تنها در یک روز 200 موشک شلیک شد و منطقه بزرگی به آتش کشیده شد و نتانیاهو و گالانت را به تشکیل کابینه جنگی سوق داد؟ ملاقات زیرزمینی؟

رای الیوم سردبیر روزنامه افزود: نتانیاهو که پس از حمله پهپاد از خانه خود در قیصریه گریخت که تمامی سامانه‌های پدافند هوایی و زمینی و رادارها نتوانستند آن را شناسایی یا سرنگون کنند، از ترس نتوانسته به خانه برگردد. چگونه می خواهید به وعده خود برای بازگرداندن تقریباً 150000 شهرک نشین به خانه های خود در شمال فلسطین اشغالی عمل کنید؟

این تحلیلگر همچنین به جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه اشاره کرد و افزود: نسل کشی ارتش اسرائیل در این منطقه به ویژه در شهرهای جبالیه و بیت لاهیه به شهادت رسیده است. 500 نفر و صدها نفر مجروح که بیشتر آنها کودک هستند دلیلی بر پیروزی نیست، بلکه تاکیدی است بر گسترش دامنه شکست در همه جبهه ها.

وی تصریح کرد: شهیدان حسام ابوغزاله و عامر قواس راه ماهر الجزی را در پیش گرفتند که وارد مرز شدند و دو نظامی اسرائیلی را مورد اصابت گلوله قرار دادند و مجروح کردند و جبهه طولانی اردن را با متجاوزان گشودند و راه را برای راهیان نور هموار کردند. هجوم. صدها و شاید هزاران جوان، اردن را باز کردند تا به پدران خود بپیوندند که حماسه الکرامه را ایجاد کردند. این دو شهید در عملیات استشهادی روز جمعه در مرز فلسطین اشغالی و اردن دو نظامی صهیونیست را مجروح کردند، موضوعی که صهیونیست ها را شوکه کرد.

عطوان نوشت: حملات موشکی و پهپادی علیه نظامیان صهیونیست در بلندی های جولان اشغالی و پایگاه های آنها ادامه دارد. شاید جنگنده‌هایی در تمام جبهه‌های یمن، غزه، کرانه باختری، عراق مستقر هستند و منتظر ساعت صفر عملیات موشکی و پهپادی هستند که برای روز تاریخی آماده کرده‌اند و حمله احتمالی اسرائیل به ایران که درها را باز خواهد کرد. جهنم بر دشمن صهیونیستی

این تحلیلگر ادامه می دهد: عاموس هوخشتاین، فرستاده ویژه رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه به لبنان می آید و آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه به قاهره سفر می کند که گوش به فرمان واشنگتن برای آتش بس هستند. تحت فشار قرار دادن رهبران مقاومت برای اجرای خواسته ها و شرایط اسرائیل.

وی تاکید کرد: پس از شهادت دو مجاهد بزرگ سید حسن نصرالله در لبنان و یحیی سنور در فلسطین، دو فرستاده آمریکایی صهیونیست جز ذلت گروه های مقاومت چیزی نخواهند یافت. اگر سفرهای او که در کمتر از یک سال از مرز 10 سفر به قاهره و بیروت گذشت و مذاکرات زیر نظر دولتش در جنگ های نسل کشی نتیجه نداد و با شکست همراه بود، پس از شهادت نصرالله وضعیت چگونه تغییر می کند. و سنور؟ و روی کار آمدن رهبران جدید و سرسخت آیا تفاوت بیشتری خواهد داشت، به خصوص که مقاومت فلسطین و لبنان خونخواهی این دو را در اولویت قرار داده اند؟

عطوان در پایان نوشت: مقاومت سرانجام اسراییل را درهم خواهد شکست و شجاعانه می جنگد و نتانیاهو مانند موش از این پناهگاه به آن پناهگاه زیرزمینی می رود تا در دام نیفتد و شاید مرگ فرمانده تیپ 401 مژده پیروزی خواهد بود و تایید حرف ماست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.