افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

رزمنده ای که در اردوی فولاد/ذوب آهن پیام شادی داد بالاخره شکست – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 379011
رزمنده ای که در اردوی فولاد/ذوب آهن پیام شادی داد بالاخره شکست – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر امروز شنبه 16 مهرماه از ساعت 19 در ورزشگاه شهدای فولاد با قضاوت ایمان به مصاف یکدیگر رفتند کاخیش و بازی با پیروزی به پایان رسید. صفر به نفع شاگردان یحیی گل محمدی به پایان […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر امروز شنبه 16 مهرماه از ساعت 19 در ورزشگاه شهدای فولاد با قضاوت ایمان به مصاف یکدیگر رفتند کاخیش و بازی با پیروزی به پایان رسید. صفر به نفع شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید. تک گل این دیدار را احسان پهلوان در نیمه دوم به ثمر رساند.

تیم فولاد: اتکیر یوسپوف، موسی کولیبالی، علی نعمتی، مجتبی نجاریان، آرش اکبرزاده (52- امیرحسین نشاط جو)، سینا اسدبیگی (88- سینا مریدی)، امیر مسعود سرآبادانی، احسان پهلوان، ساسان انصاری-رضاعلیم (74) ، محمدجواد محمدی (74- علی اصغر عربی) و لوسیانو پریرا

ترکیب ذوب آهن: پارسا جعفری، سید محمد قریشی، فریبرز گرامی (کارت زرد 18)، رامتین سلیمان زاده، امیرحسین جدی، گریگل چابرادزه (کارت زرد 66)، فردین یوسفی (کارت زرد 35) (حسن شوشتری 76)، محسن آذرآباد (76) -مرتضی تبریزی، مهدی میمی زاده (56-کمال ساغامدنیا) (57-کارت زرد)، سوبان خاقانی (45-امید لطیفی) و مجید علیاری

بازیکنان تیم فولاد بازی را بهتر آغاز کردند و تا دقیقه 15 چندین موقعیت نیمه و نیمه روی دروازه ذوب آهن ایجاد کردند که موفق نشدند. در دقیقه 20 پس از پاس ساسان انصاری، توپ با رد شاگردان ذوب آهن به اسدبیگی رسید و این بازیکن شوت زنی کرد که پارسا جعفری توپ را مهار کرد.

در دقیقه 35 سینا اسدبیگی ارسالی خطرناک را وارد دروازه ذوب آهن کرد که بازیکنان این تیم توپ را در مقابل بازیکنان فولاد مهار کردند. در دقیقه 39 با اشتباه ذوب آهن توپ به محمدجواد محمدی رسید اما با تاخیر بازیکن فولاد، فولاد این فرصت را از دست داد.

در نیمه اول شاگردان ذوب آهن نتوانستند موقعیتی مقابل دروازه فولاد ایجاد کنند و شاگردان یحیی گل محمدی بر این دیدار مسلط شدند.

در ابتدای نیمه دوم شاگردان ذوب آهن بهتر از فولادی ها کار را آغاز کردند و در دقیقه 48 فردین یوسفی توپ را گرفت و سعی کرد شوت کند اما یوسفوف توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه 51 موقعیت بسیار خوبی برای ذوب آهن ایجاد شد و با اشتباه مدافع این تیم توپ به بازیکن ذوب آهن رسید و ضربه امید لطیفی به تیرک دروازه فولاد و در برگشت. ، علیاری نتوانست توپ را به گل تبدیل کند. از ذوب آهن گم شد.

در دقیقه 58 توپ به لوسیانو پریرا رسید و او قصد شوتزنی داشت که توپ او توسط بازیکن ذوب آهن دفع شد. آذرباد در دقیقه 63 توپ را به سمت دروازه فولاد رد کرد که ضربه سر لطیفی را همراهی کرد و به بیرون رفت.

در دقیقه 73 با بازی ترکیبی احسان پهلوان و ساسان انصاری توپ انصاری با اختلاف کمی از بالای دروازه ذوب آهن عبور کرد تا فولاد این فرصت گلزنی را نیز از دست بدهد.

رزمنده ای که ارتش فولاد را شاد می کند.

در دقیقه 85 با پاس محمدرضا سلیمانی، احسان پهلوان توانست دروازه ذوب آهن تیم سابق خود را باز کند و هواداران حاضر در ورزشگاه را به وجد آورد.

این دیدار در نهایت با تک گل پهلوان به سود فولاد به پایان رسید تا شاگردان گل محمدی 11 امتیازی شوند و به لطف تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده پنجم جدول قرار بگیرند و آن ذوب. تیم آهن 7 امتیازی شد. در ادامه این اولین شکست تیم ذوب آهن در فصل جدید بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=379011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.