افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

رزمایش/رزمایش ارتش یمن برای سیطره بر شهرک های صهیونیست نشین – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 177933
رزمایش/رزمایش ارتش یمن برای سیطره بر شهرک های صهیونیست نشین – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، ارتش یمن از برگزاری رزمایش نظامی با شعار «ما برای نبرد موعود و جهاد مقدس آماده هستیم» خبر داد. در این رزمایش چند یگان نظامی ارتش یمن از جمله وزوز، ضد زرهتک تیراندازان، مهندسان، توپخانه، زرهی، پیاده، ارتباطات و نیروهای ویژه حضور داشتند. تمامی واحدهای شرکت کننده […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، ارتش یمن از برگزاری رزمایش نظامی با شعار «ما برای نبرد موعود و جهاد مقدس آماده هستیم» خبر داد.

در این رزمایش چند یگان نظامی ارتش یمن از جمله وزوز، ضد زرهتک تیراندازان، مهندسان، توپخانه، زرهی، پیاده، ارتباطات و نیروهای ویژه حضور داشتند.

تمامی واحدهای شرکت کننده در این تمرین ماموریت ها آنها وظایف محوله را با ظرفیت و اقتدار در چارچوب عملیات محوله انجام دادند. این موضوع میزان برنامه ریزی، هماهنگی و تحول بین یگان ها را به بهترین نحو نشان می داد تا بتوانند شهرک سازی فرضی دشمن صهیونیستی را تحت کنترل خود درآورند و سربازان باقی مانده دشمن را قبل از انفجار این شهرک به اسارت بگیرند.

در این رزمایش، مهارت‌های یگان‌های شرکت‌کننده و توانمندی‌هایی که از طریق تجربیات میدانی و ایفای نقش‌های ویژه نظامی کسب کردند، به نمایش گذاشته شد.

یگان های شرکت کننده در این رزمایش در بیانیه ای بر تعهد کامل دینی، اخلاقی و انسانی خود برای حمایت از مقاومت فلسطین و محور مقاومت و جهاد در نبرد مقدس برای آزادی کامل فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست تاکید کردند.

این یگان ها اعلام کردند که تجهیزات و نیروهای لازم را برای مقابله با دشمن آمریکایی و صهیونیستی برای اجرای دستورات خداوند متعال در قرآن کریم فراهم کرده اند.

همچنین برخی از فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی یمن از نزدیک شاهد این رزمایش ارتش یمن بودند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=177933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.