افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
5

رزمایش بزرگ امنیتی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در غرب کشور برگزار شد

  • کد خبر : 149798
رزمایش بزرگ امنیتی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در غرب کشور برگزار شد

به گزارش گروه وکالت خبرگزاری تسنیمرزمایش بزرگ امنیتی نیروی زمینی سپاه با دو کارکرد ترکیبی و تخصصی و با محوریت مقابله با تهدیدات امنیتی، گروهک‌های ضد انقلاب، گروهک‌های تروریستی و تکفیری‌ها در غرب کشور با محوریت قرارگاه نجف اشرف. با استفاده از واحدهای سرزمینی این پایگاه در منطقه عمومی قصرشیرین. در این رزمایش از آخرین […]

به گزارش گروه وکالت خبرگزاری تسنیمرزمایش بزرگ امنیتی نیروی زمینی سپاه با دو کارکرد ترکیبی و تخصصی و با محوریت مقابله با تهدیدات امنیتی، گروهک‌های ضد انقلاب، گروهک‌های تروریستی و تکفیری‌ها در غرب کشور با محوریت قرارگاه نجف اشرف. با استفاده از واحدهای سرزمینی این پایگاه در منطقه عمومی قصرشیرین.

در این رزمایش از آخرین تاکتیک‌ها، تجربیات و طرح‌های بازترکیب نیرو با بهره‌گیری از استعداد و توانمندی‌های جدید یگان‌های مختلف نیروی زمینی برای مقابله با تهدیدات امنیتی و اقدامات تروریستی استفاده شد.

آموزش ویژه در شرایط جنگ الکترونیک، آزمایش سامانه های راداری و ارتباطی، انجام عملیات شناسایی و اطلاعاتی، انهدام عمیق اهداف و مقرهای فرضی دشمن با استفاده از تجهیزات اضافی جدید، راندن بالگردها و انواع آتش های مخرب، تهاجمی و حمایت کننده از جمله مراحل و بخش‌های این رزمایش، هواپیماهای بدون سرنشین، توپخانه، مواد و یگان‌های زرهی بود.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، اجرای این رزمایش را بر اساس برنامه ریزی برای ارتقای آمادگی عملیاتی و ظرفیت یگان های رزمی برای مقابله با تهدیدها و سناریوهای پیچیده امنیتی و تروریستی عنوان کرد و گفت: منطقه و جهان در حال انجام است. همواره متاثر از سیاست های استکباری، سلطه جویانه و تمامیت خواهانه است. تولید و تکثیر گروه‌های سازمان‌یافته تروریستی و ناامنی یکی از نتایج اجتناب‌ناپذیر این رویکرد است، از این رو آماده‌سازی و توانمندسازی نیروهای امنیتی برای مقابله با این تهدیدات به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. .

وی افزود: در چارچوب برگزاری این رزمایش‌ها، در راستای توسعه و توسعه نیروهای مسلط جهانی و منطقه‌ای، روش‌های مقابله با تهدیدات امنیتی، باندهای شرور، ناامنی و گروه‌های تروریستی مورد حمایت قرار می‌گیرد. اقتصاد پایدار امنیت، با پرداختن به سطوح مختلف، تهدید را دنبال می کنیم، از منافع دفاع می کنیم و تمامیت ارضی کشور را با قدرت و قاطعیت حفظ می کنیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه، هماهنگی عملیاتی و پشتیبانی شاخه های مختلف نیروی زمینی سپاه، ارزیابی آمادگی عملیاتی یگان های تابعه، برنامه ریزی و فرماندهی و کنترل و همچنین آزمایش میدانی استفاده از تجهیزات جدید را برشمرد. از دیگر اهداف این رزمایش به ساختار رزمی نیرو اضافه شد.

گفتنی است، همزمان با این رزمایش، اقدامات و خدمات امدادی به مردم از جمله ارائه خدمات درمانی از طریق استقرار بیمارستان های سیار و صحرایی در محل تمرین، تعمیر راه های ارتباطی و آب انجام شد. تامین مناطق سکونتگاه های عشایری و مناطق کمتر برخوردار. همزمان با این تمرین

این رزمایش طبق برنامه برنامه های آمادگی رزمی سالانه نیروی زمینی سپاه و با هدف تمرین مقابله قاطع و هماهنگ در برابر تهدیدات تروریستی و امنیتی در مناطق مختلف در استان کرمانشاه و در منطقه ماموریت قرارگاه نجف اشرف انجام شد. شرایط و مقیاس ها

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=149798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.