افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

رد نشدن از کنترل ها و مشکل جدید برای استقلال/سقف قراردادها فرو ریخت! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 122332
رد نشدن از کنترل ها و مشکل جدید برای استقلال/سقف قراردادها فرو ریخت!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، باشگاه استقلال تهران که از ابتدای فصل به دلیل قراردادهای زیاد بازیکنانش نتوانسته بود قرارداد چند بازیکن و مربی را ثبت کند. خاکستر با افزایش میزان رضایت محمدرضا خالدآبادی دروازه حل شود ممنوعیت این تیم وارد چالش جدیدی شد. این دروازه بان با باشگاه هوادار قرارداد داشت و استقلال برای […]

به گزارش خبرنگار مهر ، باشگاه استقلال تهران که از ابتدای فصل به دلیل قراردادهای زیاد بازیکنانش نتوانسته بود قرارداد چند بازیکن و مربی را ثبت کند. خاکستر با افزایش میزان رضایت محمدرضا خالدآبادی دروازه حل شود ممنوعیت این تیم وارد چالش جدیدی شد.

این دروازه بان با باشگاه هوادار قرارداد داشت و استقلال برای جذب هوادار دو چک 4.5 میلیارد تومانی به هوادار داد اما به دلیل مشکلات مالی نتوانست این چک ها را پاس کند و مجبور شد پرداخت این مبالغ را به تعویق بیندازد.

این در حالی است که میزان رضایت نامه خالدآبادی در مدارک ارائه شده از سوی استقلال به سازمان لیگ دیده نمی شود. طبق دستورالعمل سازمان لیگ، باشگاه ها موظف هستند میزان رضایتنامه بازیکنان را در قرارداد لحاظ کنند اما مدیران آبی این کار را نکردند. هستند. در واقع باشگاه استقلال در این بار شما باید حداقل میزان رضایت را به سقف قرارداد خود اضافه کنید.

در صورت وقوع چنین اتفاقی قطعا سقف قرارداد باشگاه استقلال از سقف مجاز فراتر می رود و باید با چالش مسئولیت یا جریمه انضباطی مواجه شود. کارگروه نظارت بر قراردادها در سازمان لیگ پس از بررسی پرونده های دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان و ارسال پرونده به کمیته انضباطی به استقلال رفت و پس از جمع بندی موارد مطرح شده، پرونده این باشگاه نیز به انضباطی ارسال می شود. کمیته کمیته به زودی

این اتفاقات در حالی رخ داد که آبی های پایتخت با مشکلات زیادی روبرو هستند. اخیرا پس از کاهش قرارداد چند بازیکن موفق به ثبت قرارداد گوستاو شدند. سفید آنها مهاجمان آرژانتینی آنها شدند. بعد از اینکه مهاجم آرژانتینی استقلال به دنبال ثبت قرارداد هاشمی نسب و بیا دیگه ssma آنها مربی خودشان هستند اما هنوز به دلیل محدودیت قرارداد نمی توانند این مشکل را حل کنند. این در حالی است که با اضافه شدن رضایتنامه خالدآبادی سقف آبی های پایتخت نسبت به گذشته بیشتر می شود و کار مدیران این تیم برای ثبت قرارداد این مربی پیچیده تر می شود.

مشکل قراردادهای استقلال به اینجا ختم نمی شود. یاماگا برای این فصل قراردادی به مبلغ 550 هزار یورو با آبی پوشان منعقد شده است و باشگاه مسئول پرداخت مالیات است. اگرچه این قرارداد در دوره مدیریت قبلی و قبل از ابلاغ دستورالعمل قرارداد منعقد شده است، اما این موضوع باعث نمی شود که از این موضوع غافل شویم، زیرا باید پس از ابلاغ دستورالعمل، قرارداد این بازیکن اصلاح می شد.

همچنین مالیات گوستاوو سفید بازیکن آرژانتینی نیز باید به مدارک استقلال ملحق شود چرا که طبق قانون مسئولیت پرداخت مالیات بر عهده بازیکن است و باشگاه نمی تواند مالیات هیچ بازیکنی را پرداخت کند.

طبق قانون سقف قراردادها و اصلاح اسناد، باشگاه استقلال پس از کاهش قرارداد 7 بازیکن و مربی آنها، در قرارداد 160 میلیونی سعید مهری و امید حامدی فر تجدید نظر نکرده است. و 100 میلیون بنابراین مشکلات مربوط به قراردادها همچنان ادامه دارد. ثبت قرارداد بازیکنان لیگ برتری با مبالغ عجیب از دیگر مواردی است که کارگروه نظارت بر قراردادها در سازمان لیگ به آن رسیدگی خواهد کرد.

آبی های پایتخت پیش از کاهش رقم قرارداد برخی بازیکنان، سقف قرارداد خود را 323 میلیارد اعلام کرده بودند و تنها 7 میلیارد خالی مانده بود. حالا باید با تعدیل قرارداد دو بازیکن و ثبت قرارداد آن را ببینیم. گوستاوو سفید شرایط استقلال چگونه خواهد بود؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=122332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.