افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

رد شکایت باشگاه مس از تراکتور و بیرانوند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 343345
رد شکایت باشگاه مس از تراکتور و بیرانوند – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

شکایت باشگاه مس رفسنجان از تراکتور در پرونده علیرضا بیرانوند در کمیته انضباطی رد شد. فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در خصوص شکایت باشگاه مس رفسنجان از باشگاه تراکتورسازی تبریز به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام علیرضا بیرانوند در مسابقه 26/05/1303 از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با آنها. فسخ شد که با […]

شکایت باشگاه مس رفسنجان از تراکتور در پرونده علیرضا بیرانوند در کمیته انضباطی رد شد.

فدراسیون فوتبال اعلام کرد: در خصوص شکایت باشگاه مس رفسنجان از باشگاه تراکتورسازی تبریز به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام علیرضا بیرانوند در مسابقه 26/05/1303 از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با آنها. فسخ شد که با قرارداد یک طرفه باشگاه پرسپولیس وارد تیم تراکتورسازی شد و در این مسابقه شرکت کرد و طبق قوانین با توجه به مجموع مدارک و مندرجات در آن مسابقه بازیکن غیرقانونی محسوب می شود. پرونده و دفاعیات موجه باشگاه، بخشی از شکایت و همچنین با توجه به وجود دلیل غیرقانونی بودن فسخ در بین بازیکنان. اشاره شده است که باشگاه پرسپولیس و شمول ماده 61 آیین نامه انضباطی در این خصوص. تا زمان نگارش این سند ارائه نشده است، لذا بر اساس ماده 95 آیین نامه انضباطی حکم برائت صادر می شود.

رأی صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در کمیته تجدیدنظر است.

ابوالفضل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی در خصوص رای قبلی گفت: این تصمیم مربوط به شکایت باشگاه مس رفسنجان و در بازی هفته اول مقابل تراکتورسازی است و ارتباطی به نتیجه پرونده ارائه شده به شهرداری ندارد. کمیته وضعیت بر این اساس اولاً تا زمانی که کمیته انضباطی له یا علیه بیرانوند رای ندهد کمیته تعیین وضعیت تصمیمی اتخاذ نکرده است. ثانیاً، نتیجه تصمیم کمیته تعیین وضعیت هر چه باشد، عطف به ماسبق نخواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)