افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

رد اعتراض پرسپولیس به برائت 6 استقلالی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 279783
رد اعتراض پرسپولیس به برائت 6 استقلالی – پرسپولیس نیوز

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای خود را درباره دو پرونده در حال رسیدگی صادر کرد. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در خصوص اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که بر اساس آن حکم برائت جواد نکونام، مهدی هاشمی نسب، محمد نوازی، بهزاد غلامپور، کیانوش رحمتی، سید حسین حسینی […]

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای خود را درباره دو پرونده در حال رسیدگی صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در خصوص اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که بر اساس آن حکم برائت جواد نکونام، مهدی هاشمی نسب، محمد نوازی، بهزاد غلامپور، کیانوش رحمتی، سید حسین حسینی و … باشگاه استقلال تهران به دلیل نشر اکاذیب از طریق مصاحبه بعد از بازی با آلومینیوم اراک، موضوع ماده 71 آیین نامه انضباطی و شکایت باشگاه پرسپولیس تهران با توجه به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در فایل صادر شده رای، هیچگونه اعتراض مؤثر و اعتراضی که به اظهارات معترض موضوع ماده 106 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال خدشه وارد کند، اجرا نشد و اعتراض به دادخواست صادره تأیید و اعلام شد. رای داده شده نهایی است.

همچنین در رابطه با اعتراض باشگاه فجر شهید سپاسی نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر توقف روند رسیدگی به شکایت باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز از ستاره سبز. باشگاه شیراز به دلیل استفاده از بازیکنان غیرمجاز به نمایندگی از آقایان مهدی امانی، مهدی شه پرست، علیرضا آزادی، حمیدرضا حسینی، مانی عامری و مهدی بذرافشان در مسابقه دو تیم به دلیل شکایت خارج از مهلت مقرر در ماده 90 ق.م. آیین نامه انضباطی مصوب 1396. با عنایت به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراض و اعتراض مؤثری که به درخواست معترض خدشه وارد کند، مستند به ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، وارد نشده است. ضمناً با رد اعتراض دادخواست صادره، تأیید و اعلام می گردد. نظر صادره قطعی است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)