افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

رد ادعای پاکستان در مورد دلیل حمله موشکی سراوان

  • کد خبر : 181752
رد ادعای پاکستان در مورد دلیل حمله موشکی سراوان

صبح امروز دولت پاکستان در بیانیه ای در خصوص حمله به روستای مرزی در سراوان ایران اعلام کرد که این حمله یک عملیات ضد تروریستی بوده و هدف آن گروهی به نام سرماچار بوده است. این در حالی است که فضه حسین مالکی نماینده استان سیستان و بلوچستان در پاسخ به سوال رویداد۲۴ مبنی بر […]

صبح امروز دولت پاکستان در بیانیه ای در خصوص حمله به روستای مرزی در سراوان ایران اعلام کرد که این حمله یک عملیات ضد تروریستی بوده و هدف آن گروهی به نام سرماچار بوده است. این در حالی است که فضه حسین مالکی نماینده استان سیستان و بلوچستان در پاسخ به سوال رویداد۲۴ مبنی بر وجود یا نبودن گروهی به نام «سرماچار» گفت: چنین گروهی وجود ندارد.

واکنش نماینده سراوان به حمله موشکی به شمسر/ پایگاه تروریست ها همیشه پاکستان بوده است/ آیا تا به حال پاکستانی در ایران گروگان گرفته شده است؟

پس لرزه های حمله موشکی پاکستان به سراوان/بیمارستان ها در حالت آماده باش/هیچ گروه تروریستی ضد پاکستانی در ایران وجود ندارد

شمسر سیستان و بلوچستان هدف حمله موشکی قرار گرفت/ صدای انفجار در اطراف سراوان شنیده شد/ پاکستان: هدف مقر تروریست ها بود.

بررسی ابعاد حمله پاکستان به کمیته امنیت ملی مجلس

در ادامه یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی ابعاد مختلف حمله پاکستان به روستای اطراف سراوان با حضور مسئولان مربوطه در این کمیسیون خبر داد.

شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه یکشنبه هفته آینده با دعوت از نیروهای امنیتی، نظامی و اطلاعاتی، ابعاد اقدامات پاکستان علیه کشورمان بررسی می شود، گفت:

عضو کمیته امنیت ملی کمیسیون امنیت ملی گفت: پس از انجام تحقیقات و دریافت گزارش از مراجع ذیربط، گزارشی تهیه و به هیئت رئیسه ارائه خواهد شد.

دشمنان باید منتظر پاسخ قاطعتر و به موقع‌تر از ایران باشند.

از سوی دیگر، محمد صالح جوکار درباره حملات موشکی ایران به مقرهای جاسوسی و تروریست ها در اربیل، سوریه و پاکستان گفت: این اقدام و حملات سپاه به مقر تروریست ها بر اساس داده ها و اطلاعات دقیق بوده است. منجر به مشاهده توطئه گران به ویژه تروریست ها علیه کشور شد.

وی افزود: این اقدام کوبنده ایران نشان دهنده اقتدار و جایگاه رفیع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه است. زیرا نیروهای مسلح ما قطعاً وظیفه خود را در ایجاد امنیت کشور و رفع تهدیدات امنیت دولت و کشورهایی که برای ملت ایجاد ناامنی می کنند می دانند.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس کشور تصریح کرد: هدف ویژه سپاه نظارت بر تحرکات تروریست ها در منطقه است و در صورت لزوم با اقدامات قهرآمیز و اقدامات لازم در این کشورها مواجه خواهند شد. .

جوکار گفت: سازمان های جاسوسی رژیم صهیونیستی به ویژه در کشورهای همسایه و ستادهای تروریستی که در برخی کشورها ایجاد شده و فتنه آفرینی می کنند، کاملاً توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی اداره می شود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید به اخیر آنها پاسخ می داد. جنایت با چنین اقدام شجاعانه

وی گفت: نکته مهم دیگر در کشور حادثه دردناک تروریستی کرمان است که در آن چند تن از هموطنان عزیزمان به شهادت رسیدند. با عنایت به تاکیدات و دستور مقام معظم رهبری و لزوم اجرای عدالت، باید با عاملان آن اقدامات جدی صورت گیرد و اجرای این اقدام تروریستی به نفع همه مردم خواهد بود.

نماینده یزد، اشکذر، زارچ و بخش نادوشان تصریح کرد: این پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درس عبرتی است برای کسانی که قصد ایجاد ناامنی در کشور ما را دارند و همه این دشمنان قطعا به سزای اعمال خود خواهند رسید، این اقدام موثر. “این فقط یک سرپوش است. و این یک انتقام کوچک بود و باید منتظر پاسخ قاطعتر و به موقع تر از ایران باشند.”

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از این اقدام انقلابی که در راستای اجرای مصوبه استان انجام شد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

اگر تروریست ها حرکتی انجام دهند، پاسخ را دریافت خواهند کرد.

در ادامه سید محمد حسینی معاون امور ریاست جمهوری اظهار داشت: حوادث تروریستی در کرمان یا سیستان و بلوچستان از خارج از کشور دامن می زند. پایگاه های آمریکا و داعش در سوریه منشأ حوادث تروریستی در ایران هستند که باید به آن رسیدگی می شد. پاسخ موشکی سپاه به دنبال امنیت و اقتدار کشور است.

وی با اشاره به بی توجهی دولت پاکستان در برخورد با تروریست های مستقر در مرز با ایران، افزود: بارها به دولت پاکستان برای مقابله با تروریست ها تذکرات لازم داده شد و طبیعی بود که جمهوری اسلامی در چارچوب … اصول و هنجارهای بین المللی و با هدف دفاع از حاکمیت ملی، مقابله با تروریست ها.

حسینی تاکید کرد: اگر تروریست ها کاری انجام دهند قطعا پاسخ خواهند گرفت و اینطور نیست که پاسخی دریافت نکنند. به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوران به پایان رسیده است و لذا هرگاه آسیبی به مردم ما وارد شود، با اقتدار پاسخ خواهیم داد.

۲۷۲۱۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181752

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.