افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

ردیف طلا در بازار خیابانی جهاد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 384701
ردیف طلا در بازار خیابانی جهاد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

خبرگزاری بیشتر; گروه مجله زهرا افسر: ماجرا از این قرار بود که چند روز پیش یکی از همسایه ها که معلوم شد خانواده شهید است با عجله از خانه خارج شد و همراه خود کیفی را حمل می کرد که محکم در دست داشت. اسمش را گذاشتیم «حاج خانم». دست و پا چلفتی بود و […]

خبرگزاری بیشتر; گروه مجله زهرا افسر: ماجرا از این قرار بود که چند روز پیش یکی از همسایه ها که معلوم شد خانواده شهید است با عجله از خانه خارج شد و همراه خود کیفی را حمل می کرد که محکم در دست داشت. اسمش را گذاشتیم «حاج خانم». دست و پا چلفتی بود و من از رفتارش تعجب کردم.

پرسیدم: حاج خانم کجا اینقدر عجله دارد؟ گفت: برای این روز طلا خریدم. بدون اینکه متوجه همه چیز باشم گفتم: چه روزی؟ حاج خانم چادرش را درآورد و طبق معمول آن را پوشاند و همینطور که از پله ها پایین می رفت گفت: ننه آقا دستور جهاد دادند، ما که جبهه نمی رویم، خانم های حزب الهی همه طلاهایشان را بردند. مردم در مورد طلاهای من: لبنان را اهدا می کنم تا حکم آقا روی زمین نماند.

طوری صحبت می کرد که ایمان در سرش موج می زد. وقتی برگشت از او پرسیدم: حاج خانم، طلا خیلی گران شده است. آیا بچه ها می دانند که شما این کار را کردید؟ او دوباره با همان لحن گفت: دوست دخترم هم طلاهایشان را به من داده بودند تا ببرم، وقتی رسیدم باورم نمی شد صف طولانی برای اهدای پول و طلا به غزه وجود داشته باشد و مردم اینقدر مطیع هستند. ” دستورات رهبرشان.”

هر چه صفحات تاریخ بیشتر ورق بزند، جهان بیشتر به سوی حقیقت پیش می رود. گرچه باطل همواره سعی در ایجاد شکاف، ریا و نفاق دارد، اما سیر تکاملی این جهان به سوی حقیقت پیش می رود. شیطان مطلق همان شهید سیدی است که تمام زندگی خود را وقف برقراری عدالت کرده و فکر می کند همه چیز به کشتن او می انجامد. هر که دلش را صابون زد دیگر اثری از حزب الله باقی نمانده است. سید دیگری که چشم و عملش را تمام امت حزب الله و امت اسلامی هدایت می کند، در سخنان خود می گوید: بر همه مسلمانان واجب است که در کنار مردم لبنان و حزب الله با امکانات و در چهره سربلند باشند. از رژیم غاصب و ستمگر و کمک به شرور». همچنین در جای دیگر می فرماید: «ما با اینکه عزادار هستیم، عزاداری ما به معنای عزاداری و افسردگی و گوشه نشینی نیست، بلکه عزاداری ما عزای حضرت سیدالشهداء علیه السلام است، یعنی حیات بخش، نشاط آور و نشاط آور است. تشویق به کار و پیشرفت است و این پیام باید واقعاً در قلب و روح ما نفوذ کند.»

همین، پس از شهادت سید حسن، کمپین فروش طلا برای کمک به مردم بی گناه لبنان تشکیل شد. زنان مسلمان راه اولین زن مسلمان تاریخ را در پیش گرفتند و ثروت خود را وسیله ای برای پیروزی اسلام قرار دادند. این کمپین ها شکل عجیبی ندارند، از حرم های خانگی گرفته تا مرجع تقلید به ویژه دفتر مقام معظم رهبری، همه برای پیروزی حزب الله علیه سگ دیوانه ای به نام اسرائیل تلاش می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.